مشاوره حقوقی ترکیه

اهمیت مشاوره حقوقی ترکیه از آنجایی شروع می‌شود که متوجه این قضیه می‌شویم که ترکیه در مسائل قانونی و حقوقی بسیار سخت گیر است و سر این مسائل به هیچ وجه شوخی ندارد!

مشاوره حقوقی برای افرادی که به دلایل مختلف مانند مهاجرت و زندگی در ترکیه، تجارت در ترکیه و حتی سفر و تفریح در ترکیه نیاز است.

اطلاع از مسائل قانونی و حقوقی ترکیه قبل از تصمیم برای رفتن به یک کشور دیگر می‌تواند زمان، منابع مالی و آرامش شما را تا حد زیادی تامین کند.

مشاوره حقوقی ترکیه

مشاور حقوقی کیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده و سریع به این سوال جواب بدهیم، مشاور حقوقی فردی است که نسبت به مسائل حقوقی و قوانین شناخت کامل دارد و این دانش را در قالب جلسه مشاوره در اختیار دیگر افراد می‌گذارد.

چرا به مشاوره حقوقی نیاز دارم؟

افراد ممکن است در شرایط مختلفی نیاز به یک مشاوره حقوقی داشته باشند که از این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آیا عدم استفاده از مشاوره حقوقی خطرناک است!

ممکن است جمله “آیا عدم استفاده از مشاوره حقوقی خطرناک است” برای شما کمی تعجب برانگیز باشد و با خود بگویید که مگه چه خطری ممکن است که مارا تهدید کند؟

در ادامه تعدادی از این مواردی را که ممکن است به دلیل عدم داشتن دانش کافی در زمینه موارد حقوقی و عدم مشورت با متخصص این حوزه برای شما پیش بیاید نام برده ایم:

مشاوره حقوقی ترکیه در چه زمینه‌های انجام می‌شود؟

مشاوره حقوقی ترکیه در زمینه‌های مختلفی انجام می‌شود که امور مدنی مانند خانواده، املاک و مستغلات، قرارداد‌ها و دعاوی معدنی یکی از حوزه‌هایی است که مشاوره حقوقی در رابطه با آن انجام می‌شود. همچنین دیگر حوزه‌هایی نیز وجود دارند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

امرور کیفری  مانند جرایم عمومی، جرایم اقتصادی و جرایم مربوط به مواد مخدر نیز در حیطه مشاوره مشاوران حقوقی سی آی پی پوینت قرار دارد. مواردی مانند ثبت شرکت، قرارداد‌های تجاری و دعاوی تجاری که زیر دسته امور تجاری می‌شود و همچنین مواردی همچون مسائل مربوط به اتباع خارجی، حقوق بین الملل خصوصی و عمومی که زیر دسته امور بین المللی هستند نیز توسط مشاوران حقوقی تحت پوشش قرار می‌گیرند و شما می‌توانید درباره تمامی موارد اشاره شده مشاوره دریافت کنید.

اینکه مشاوره خود را از چه فردی دریافت می‌کنید بسیار اهمیت دارد؛ سطح دانش و تجربه مشاور بسیار مهم است. در همین راستا سی آی پی پوینت با دارا بودن مشاوران مجرب در زمینه مسائل حقوقی ترکیه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است تا هم کار دریافت مشاوره را برای شما راحت کرده باشد و هم مناسب‌ترین مشاور را بر اساس نیازتان به شما معرفی کند.

سی آی پی پوینت در راستای ارائه خدمات به کاربران خود، تنها به مشاوره حقوقی بسنده نکرده است و سیستمی را نیز برای مشاوره روانشناسی تدارک دیده است که در صورت تمایل و نیاز می‌توانید از آن نیز بازدید کنید.

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

telephone
تماس تلفنی:
whatsapp
واتس اپ:

مشاوره حقوقی با سی آی پی پوینت

با توجه به اهمیت مشاوره حقوقی و نیاز هموطنان به این خدمت، سی ای پی پوینت با استفاده از پتانسیل‌های خود اقدام به عقد قرارداد همکاری با صد‌ها وکیل و مشاوره حقوقی خبره در زمینه مشاوره حقوقی ترکیه کرده تا بتواند خدمت مشاوره حقوقی ترکیه را به هموطنان ارائه دهد.

برای رزور وقت مشاوره حقوقی می‌توانید از طریق دکمه زیر به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

Legal issues1