خدمات اجاره دفتر کار مجازی در ترکیه

داشتن یک دفتر در ترکیه برای کسب و کارها و بیزینس های بین المللی یک نیاز اساسی است.

اما داشتن دفتر فیزیکی مستلزم صرف هزینه های زیادی مانند استوپاژ و مالیات و اجاره و هزینه های برق و گاز و…می باشد.

داشتن دفتر مجازی میتواند به معنی کاملا مجازی نباشد. زیرا در بسیاری از کسب و کارها داشتن آدرس برای دریافت مرسولات و نامه های اداری حیاتی است، و گاهی داشتن شماره تلفن برای دفتر نیز الزامی است.

از این رو داشتن دفاتر اشتراکی اداری میتواند هزینه ها را کاهش دهد. در ادامه انواع دفاتر و هزینه های آن را در این مقاله توضیح می دهیم.

خدمات اجاره دفتر کار مجازی
مطالب مهم این صفحه

مهم ترین کاربرد دفاتر مجازی در ترکیه

مهم ترین کاربرد دفاتر مجازی در ترکیه استفاده از آن برای ارائه آدرس شرکت به اداره ثبت شرکت ها برای تایید محل فیزیکی دفتر و بانک و مکاتبات بعدی تا قبل از تاسیس دفتر اختصاصی است.

در صفحه ثبت شرکت در ترکیه مراحل و فرآیندها و هزینه های ثبت شرکت در ترکیه توضیح داده شده است.

کلمه دفتر مجازی اگرچه مفهوم مجازی را تداعی می کند اما از آن رو که پس از ثبت شرکت بازرسی جهت تایید توسط اتاق بازرگانی ترکیه به عمل می آید داشتن محل فیزیکی و قانونی الزامی است.

اما کرایه یک دفتر فیزیکی مستلزم صرف هزینه هایی مانند پرداخت دپوزیت ، مالیات بر اجاره و شارژ و هزینه های دیگر است .

تعرفه خدمات اجاره دفتر کار مجازی


خدمات



دفاتر مجازی با پرداخت ماهانه



دفاتر مجازی با پرداخت سه ماهه



دفاتر مجازی با پرداخت شش ماهه



دفاتر مجازی با پرداخت سالانه


قیمت720 دلار1080 دلار1260 دلار1500 دلار
ویژگی ها
استفاده از لابی **
آدرس قانونی
پست - پیگیری سفارش
سفارش دهیدثبت سفارشثبت سفارشثبت سفارشثبت سفارش

نکته مهم:

کلمه دفتر مجازی اگرچه مفهوم مجازی را تداعی می کند اما از آن رو که پس از ثبت شرکت بازرسی جهت تایید توسط اتاق بازرگانی ترکیه به عمل می آید داشتن محل فیزیکی و قانونی الزامی است.

اما کرایه یک دفتر فیزیکی مستلزم صرف هزینه هایی مانند پرداخت دپوزیت ، مالیات بر اجاره و شارژ و هزینه های دیگر است .

سی آی پی پوینت برای حل این موضوع استفاده از دفترهای اشتراکی که به دفترهای مجازی معروف هستند را توصیه می کند.

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

telephone
تماس تلفنی:
whatsapp
واتس اپ:

مزایای دفتر مجازی در ترکیه

مزایای دفتر مجازی در ترکیه

هزینه دفتر مجازی در ترکیه

بسته به مدت زمان قرارداد شما نرخ اجاره میز و با دفتر اشتراکی نیز تفاوت میکند.

اما حدود آن برای یک دفتر بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ لیر در ماه می باشد.

سی آی پی پوینت با ارائه بهترین مشاوره ها در راه اندازی شرکت ها و کسب و کار ها می تواند به شما راه درست و متناسب و کم هزینه را نشان دهد.

دفتر کار مشارکتی در ترکیه

دفتر مجازی یک محل کار مجازی برای کسب و کار است که به صاحبان مشاغل و کارمندان امکان فعالیت در محیط خارج از یک دفتر فیزیکی را از طریق اینترنت یا تلفن همراه می دهد. دفاتر مجازی در ادامه درک جدیدی از شرکت در قالب هوم آفیس، دفتر مشترک، فریلنس و دفتر کار آماده اخیراً گسترش یافته اند. افراد به واسطه فرصت های مختلفی که این نوع دفاتر ارائه می دهند می توانند کار خود را به سهولت انجام دهند.

دفاتر مجازی که امروزه به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند، کارآفرینان را از هزینه تأسیس یک دفتر فیزیکی نجات داده و مزایای بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. با تغییر حیات کاری، شرایط کاری نیز دچار تغییرات شده است.

به همین دلیل، شرکت های بزرگ و کوچک و یا شرکت هایی که قصد ایجاد شعبه دارند، راه اندازی دفاتر مجازی را ترجیح می دهند. پروسه راحت و کوتاه مدت راه اندازی دفاتر مجازی یکی دیگر از عواملی است که باعث می شود کارآفرینان این نوع دفاتر را برای فعالیت انتخاب کنند.

 اشخاصی که نیازی به دفتر کار ندارند و یا اشخاصی که مکررا در حال مسافرت هستند، خدمات دفاتر مجازی را ترجیح می دهند. از مهم ترین مزایای این نوع دفتر، ارائه یک آدرس رسمی است. دفتر مجازی ملاقات های شرکت و مشتری را در یک لوکیشن با کیفیت عالی فراهم می کند.

بسیاری از کارآفرینان به دلیل فعالیت در خارج از شرکت، نیاز به دریافت و ارسال منظم مرسولات پستی و پاسخگویی به تماس های مشتریان دارند. دفاتر مجازی این درخواست ها را به بهترین نحو توسط پرسنل حرفه ای خود به جا می آورند. خدمات ارائه شده در دفاتر مجازی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه برای کارآفرینان می شود.

دفتر کار مجازی بین الملل در ترکیه

ترکیه یک کشور زیبای اوراسیایی می باشد که قسمتی از آن در اروپا و قسمتی دیگر در آسیا قرار گرفته است. اما این کشور زیبا، نه تنها از نظر گردشگری، بلکه به عنوان عامل پیونددهنده بازارهای آسیا و اروپا، برای کسانی که می خواهند در این کشور شرکتی تاسیس کنند، یک نقطه حائز اهمیت است.

شرکت های خارجی می توانند از طریق افتتاح شعبه و یا شرکت های تابعه در ترکیه فعالیت کنند. اما بهتر است ابتدا با افتتاح نمایندگی یا دفتر مجازی ظرفیت بازار را امتحان کنند.

در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۰، ۳۱ هزار و ۱۸۱ شرکت جدید در ترکیه تاسیس شد. بیشتر این شرکت ها از نظر تعداد پرسنل به عنوان شرکت های کوچک شناخته می شوند. یکی از مهمترین موضوعات برای این شرکتها، داشتن آدرس شرکت است. دفاتر مجازی برای افرادی که خواهان فعالیت بدون حضور در شرکت و درعین حال داشتن یک آدرس کاری معتبر می باشند، گزینه مناسبی می باشد.

این موضوع مهم امروزه مورد توجه بسیاری از کارآفرینان جدید شده است. به عنوان مثال، افرادی که اقدام به راه اندازی فعالیتی جدید می کنند برای اینکه بتوانند به طور قانونی فعالیت کنند، به یک آدرس نیاز دارند. دفاترمجازی این امکان را برای آنها فراهم می کند. این آدرس می تواند برای دریافت مکاتبات شرکت و ملاقات با مشتریان یا شرکای تجاری در ترکیه استفاده شود.

بسیاری از شرکتهای خارجی، برای اینکه هزینه های کمتری برای تعمیرات و راه اندازی متحمل شوند و یا بتوانند فرصت پیدا کردن یک محل کاری در یک مرکز معتبر را داشته باشند، قبل از ثبت نوع دیگری از شرکت، تصمیم به راه اندازی یک دفتر کار مجازی در ترکیه می گیرند.

خدماتی که دفاتر مجازی ارائه می دهند

خدمات دفاتر مجازی

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید