درگاه پرداخت ارزی

به دلیل قطع روابط ایران با بانک های بین المللی، بانک های ایران به شبکه بانکی جهانی متصل نمی باشد. در این حالت ایرانیان برای استفاده از سایت های خارجی و حتی ارائه خدمات خود نیازمند درگاه پرداخت ارزی هستند.

درگاه پرداخت به محیط امنی که اطلاعات کارت شما عزیزان برای پرداخت ثبت می شود؛ گفته می شود. درگاه پرداخت در سایت ها از بانک ها یا موسسات مالی صادر می شوند و کاملا مستقل از سایت می باشند.

درگاه پرداخت ارزی یک درگاه پرداخت بین المللی می باشد؛ که در سراسر دنیا با ویزا یا مستر کارت می توانید پرداخت های خود را از این طریق انجام دهید. شما عزیزان با درگاه پرداخت ارزی cippoint می توانید از مشتری خارجی خود  با ویزا کارت یا مستر کارت پول بگیرید.

account assets audit bank bookkeeping finance concept 53876 124920 1
مطالب مهم این صفحه

با درگاه پرداخت ارزی همچون یک شهروند خارجی رفتار کرده و نگران تحریم های بانکی نباشید.

درگاه پرداخت ارزی چیست؟

درگاه پرداخت ارزی به درگاه پرداخت پذیرنده کارت های بانکی بین المللی گفته می شود. با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت می توانید از این درگاه پرداخت ارزی استفاده کنید.

بانک های ایران بدلیل تحریم عضو سیستم بانکی بین المللی نیستند؛ به همین دلیل کارت های بانکی ایران در خارج از ایران اعتبار ندارند و همچنان امکان استفاده از خدمات بانکی بین المللی نیز در ایران وجود ندارد.

شرکت سی آی پی پوینت (cippoint) امکان مشارکت و مبادله خدمات را با مشتری ها و  شرکت های خارجی از طریق طراحی درگاه پرداخت ارزی ایجاد کرده است.

finance concept selective focus microchip credit card debit card 38172 157 1

با ویزا کارت یا مستر کارت به راحتی با درگاه پرداخت ارزی کار کن.

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

telephone
تماس تلفنی:
whatsapp
واتس اپ:

لزوم درگاه پرداخت آنلاین ارزی:

درگاه پرداخت ارزی برای دریافت مبالغ ارزی همچون دلار، یورو، پوند و... می باشد. این درگاه پرداخت ارزی برای ایرانیان با استعداد که تمایل به همکاری با شرکت های خارجی دارد؛ بسیار مناسب است. دو حالت جهت داشتن و استفاده از درگاه پرداخت ارزی وجود دارد.

payment design 24877 33918 1

حال ممکن است یک شهروند ایرانی بدلیل نوع تخصص و مهارتی که دارد؛ در سراسر دنیا طرفدار داشته و حتی مشتری های ویژه خود را داشته باشد. بطور مثال یک طراح سایت، سئو کار، تدوین گر یا امنیت شبکه دارد و تمایل به کار با شرکت های بین المللی و خارجی دارد. فضای وب نیز امکان ارائه خدمات آنلاین همچون خدمات فوق را حتی از طریق ایمیل داده است. یعنی بزرگترین مانع عدم داشتن درگاه پرداخت ارزی مطمئن جهت دریافت پول می باشد.

در این حالت ممکن است به شما پیشنهاد داده شود که با سایت های فریلنسری کار کنید. ولی این کار بدلایل زیر اصلا پیشنهاد نمی شود:

بطور مثال هزینه ارائه یک خدمت را 30 دلار تعیین می کنید؛ که این 30 دلار در کانادا شاید دستمزد یک ساعت و نیم یک کارشناس پایه باشد و آن خدمت را با 150 دلار ارائه دهد.چون این مبلغ جزئی می باشد؛ مشتری یا کارفرما این مبلغ را با پی پل یا استرایپ (stripe) انتقال نمیدهد. امکان دادن شماره حساب نیز دارید؛ ولی وقتی حساب نداشته باشید؛ باید شماره حساب فرد دیگری را بدهید که ممکن است بخاطر هم نام نبودن با شما، انتقال را انجام ندهند.

به همین خاطر شرکت سی آی پی پوینت این امکان را فراهم کرده است که شما عزیزان خدمات خود را در سایت معرفی کرده و آنها را به مشتریان خود ارائه دهید. پس از دریافت تاییدیه بر انجام خدمات از طریق مشتری، پول شما را با کارمزدی مشخص به حساب بانکی شما در ترکیه انتقال می دهیم.

این یعنی شما عزیزان باید برای انجام این کار حتما یک حساب بانکی برای خود در ترکیه افتتاح کنید. افتتاح حساب بانکی بین المللی علاوه بر سهولت جهت کار با مشتریان یا کارفرمایان خارجی، در حفظ ارزش دارایی موثر است. به راحتی می توانید پول های خود را آنجا نگهداری کنید و پس از مدتی اصل پول با سودش را برداشت کنید.

electronic bill online payment sms notification pay history finance data protection 39422 672 1

شرکت بزرگ است و یک سایت فروشگاهی یا خدماتی بزرگ برای خود داشته و تمایل به داشتن درگاه پرداخت ارزی مستقل دارد. در این حالت باید حالت شهروندی، توجیه فنی، تیم فنی پشتیبان و سپرده گذاری با مبلغ قابل توجه تایید شده باشد تا بتواند درگاه پرداخت بین المللی دریافت کند.

میزان سپرده گذاری باید حداقل 1 میلیون لیر جهت تضمین خدمات و درگاه پرداخت ارزی باشد.

با درگاه پرداخت بین المللی سی آی پی پوینت ، شما عزیزان می‌توانید از طریق شبکه‌های معتبر بین المللی ویزا کارت، مسترکارت درآمدهای خود را دریافت کنید.

ویزا کارت و مستر کارت

ویزا کارت و مستر کارت کارت های بین المللی جهت استفاده از آنها برای پرداخت می باشد. از نظر بعضی کاربران ویزا کارت با مستر کارت تفاوت دارد!! ولی در واقعیت با هم تفاوت ندارند. جهت دانستن این تفاوت لطفا این مقاله را مطالعه کنید. ویزا کارت و مستر کارت از جمله کارت های اعتباری پر طرفدار و مقبول در جامعه  می باشد. درگاه پرداخت ارزی نیز باید بگونه ای باشد که این کارت ها را پشتیبانی کند. درگاه پرداخت بین المللی سی آی پی پوینت از ویزا کارت و مستر کارت پشتیبانی می کند.

نحوه دریافت مستر کارت و ویزا کارت

مستر کارت و ویزا کارت در ایران محدود بوده و برای دریافت آن باید به شرکت ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید. شرکت سی آی پی پوینت یکی از مجموعه های ارائه دهنده خدمات ویزا کارت و مستر کارت می باشد. جهت درخواست و مشاوره با ما تماس بگیرید.

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

ویژگی های یک درگاه پرداخت بین المللی مناسب:

payment-design

مطرح ترین درگاه های پرداخت بین المللی

196566 e1667027167605

درگاه پرداخت PayPal

پی پال (PayPal) یک شرکت آمریکایی است. این درگاه یکی از امن ترین درگاه های پرداخت ارزی و بین المللی می باشد. از ویژگی های خوب این درگاه سرعت انتقال بالا می باشد. از پی پال جهت خرید در سایت های خارجی استفاده کرد. ولی با توجه به محبوبیتی که دارد؛ در حال حاضر بسیار بی اعتبار می باشد.

Stripe company Logo.wine 2048x1365 1

درگاه پرداخت Stripe

استرایپ یک درگاه پرداخت ارزی در سانفرانسیسکو است. این درگاه پرداخت جهت سهولت پرداخت ها از طریق موبایل طراحی شده است. به این واسطه یکی از موفق ترین درگاه های پرداخت ارزی می باشد و به بیان دیگر از رقبای سرسخت پی پال می باشد.

authorize net 1

درگاه پرداخت Authorize.Net

این درگاه پرداخت یکی از بهترین درگاه های پرداخت سال 2021 می باشد. این درگاه پرداخت در سال 1996 تاسیس شده و جزو قدیمی ترین درگاه پرداخت ارزی می باشد. این درگاه در جهت پذیرش کارت های اعتباری و چک های الکترونیکی به وسیله وب سایت ها همکاری می کند.

نتیجه گیری:

درگاه پرداخت ارزی برای دریافت درآمد های ارزی و مبادله با شرکت ها و کارکنان خارجی بسیار مناسب و کارآمد است. دریافت درگاه پرداخت ارزی همانند درگاه پرداخت های ایرانی ساده نبوه و پیچیدگی های خود را دارد. پس بهتر است در کنار داشتن ویزا کارت و مستر کارت، خدمات خود را در فضایی که کمترین هزینه دارد؛ معرفی کنید. مجموعه سی آی پی پوینت یکی از مجموعه های ارائه دهنده این خدمات است. شما براحتی با دریافت مجوز از مجموعه ما، می توانید خدمات خود را در مجموعه ما معرفی کرده و آنها را ارائه داده و درآمد ارزی خود را کسب کنید.

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید