خدمات شارژ سیم کارت ترکیه

پس از خرید سیم کارت ترکیه، چگونگی شارژ و خرید بسته های سیم کارت یکی از دغدغه های ایرانیان است. جهت خرید شارژ سیم کارت ترکیه و بسته های سیم کارت چه به صورت حضوری، چه آنلاین  از نمایندگی های اپراتورهای سیم کارت در ترکیه، باید با ارز لیر خرید خود را انجام دهید.

مجموعه سی آی پی پوینت جهت کاهش دغدغه های مسافران ایرانی، اقدام به ارائه خدمات خرید شارژ و بسته های سیم کارت ها بطور آنلاین کرده است. عزیزان پس از انتخاب محصول مورد نظر می توانند با پرداخت ارز ریالی خرید خود را انجام دهند. در ادامه اطلاعات جامعی درباره خدمات شارژ  سیم کارت ترکیه و بسته های آن مشاهده  می نمایید.

1 Player Simkart2 1 1
مطالب مهم این صفحه
در کنارش خریداری شده

خرید سیم کارت ترکیه به صورت آنلاین و دریافت آن پیش از سفر به ترکیه

ترکیه بدلیل زیبایی و نزدیکی به فرهنگ ایرانی، یکی از مقاصد توریستی و مهاجرت ایرانیان می باشد. بسیاری از مسافران جهت برقراری ارتباط و داشتن اینترنت، ترجیح به استفاده سیم کارت ایرانی خود دارند؛ اما اینکار باعث ایجاد هزینه رومینگ و در راستای آن افزایش هزینه های سفر می باشد. پس بهتر است که حتما پیش از سفر سیم کارت توریستی ترکیه برای خود تهیه کنید

اگر تا کنون سیم کارت ترکیه خود را تهیه نکرده اید . شما عزیزان می توانید به راحتی پیش از سفر به ترکیه، یک سیم کارت ترکیه با اپراتور انتخابی خود خریداری کنید. کشور ترکیه دارای 4 اپراتور اصلی به نام های ترک تلکام، ترکسل ، آوا و ودافون می باشد. اپراتور ودافون و آوا از نظر سرویس دهی و ارزش خدمات اینترنت  مناسب نبوده و صرفا جهت استفاده از سیم کارت در ترکیه مناسب می باشد. به همین دلیل ما با دریافت  نمایندگی رسمی خدمات دواپراتور دیگر (ترک تلکام و ترکسل) در سی آی پی پوینت برای شما سیمکارت های ترک تلکام و ترکسل را در ایران و قبل از سفر موجود کرده ایم.

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

telephone
تماس تلفنی:
whatsapp
واتس اپ:

دو اپراتور برتر ترکیه:

شارژ سیم کارت ترکسل:

ترکسل یکی از بهترین و پراستفاده ترین سیم کارت برای گردشگران و ساکنین ترک       می باشد. ترکسل نسبت به سایر اپراتورها مناطق بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد.

 قیمت بسته های شارژ  سیم کارت های ترکیه ترکسل به موارد متفاوتی از جمله میزان حجم اینترنت و اس ام اس و تماس و … بستگی دارد. از سوی دیگر شما برای امور عمومی میتوانید نسبت به انجام شارژ آزاد لیری اقدام نمایید . همچنین سایر خدمات مثل ارائه بسته اینترنت بین المللی قابل انجام است  .

Turkcell Rehber Yedekleme 1 2
unnamed 11 1 1

شارژ سیم کارت ترک تلکام:

ترک تلکام یکی دیگر از اپراتورهای ترکیه می باشد؛ که از لحاظ وسعت شبکه و تعداد کاربران  رتبه پایین تری نسبت به ترکسل دارد. اگر قصد بازدید و گردش در مناطق دوردست در ترکیه دارید؛ سیم کارت ترکسل پیشنهاد می شود. در غیر اینصورت در صورت گردش در سطح شهر، سیم کارت ترک تلکام بسیار مناسب می باشد.

قیمت بسته های شارژ  سیم کارت ترکیه  ترک تلکام  به موارد متفاوتی از جمله میزان حجم اینترنت و اس ام اس و تماس و … بستگی دارد از سوی دیگر شما برای امور عمومی میتوانید نسبت به انجام شارژ آزاد لیری اقدام نمایید .

شارژ سیم کارت ترکیه

برای شارژ سیم کارت های ترکسل یا ترک‌ تلکام خود کافیست با استفاده از مجموعه سی آی پی پوینت از سایت ما از صفحه خدمات شارژ سیم کارت ترکیه بسته مورد نظر را انتخاب نمایید و شماره تلفن مورد نظر را وارد کنید. می توانید با پرداخت ریالی خدمات شارژ حساب خودتان را به صورت لیری و با استفاده از بسته های ترکیبی اینترنت ، مکالمه و پیام کوتاه(اس ام اس) انجام دهید.

فعال سازی خدمات شارژ سیم کارت ترکیه به سرعت می باشد و ظرف مدت کوتاهی خدمات شارژ سیم کارت ترکیه برای خط شما فعال می شود.

همچنین افرادی که دسترسی به کارت های بانکی ترکیه در این کشور را ندارند و میخواهند برای فرد دیگری که در ترکیه  شارژ تهیه کنند؛ به راحتی از این طریق می توانند از این خدمت استفاده نمایند و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر و مراکز خرید شارژ ترک‎‌سل و ترک‌تلکام یا استفاده از کارت های بانکی خدمات شارژ سیم کارت را انجام دهند .

قیمت بسته‌‌ های سیم کارت‌های ترکیه

اپراتورهای ترکسل و ترک تلکام جهت کاهش هزینه گردشگران و ساکنین  ترکیه بسته های سیم کارت اعتباری در ترکیه ارائه می دهند. این بسته شامل تخفیف مکالمه تلفنی، تعداد پیامک و حجم اینترنت می باشد. قیمت بسته ها به نوع اپراتور و میزان خدمات ارائه شده در بسته ها متفاوت می باشد. این بسته های اعتباری بدلیل همکاری مجموعه سی آی پی پوینت با اپراتورهای ترکسل و ترک تلکام، در سایت ما بطور آنلاین ارائه می شود. کاربران عزیز می توانند با پرداخت ریالی از طریق سایت این بسته ها را خریداری کنند.

همچنان بسته هایی با نام بسته باندل سفر ویژه کاربران توسط سی آی پی پوینت ارائه می شود. این بسته ها شامل استانبول کارت، ویزا کارت پری پید با اعتبار 5 ساله می باشد.

برای خرید ریالی انواع بسته های سیم کارت های ترکیه کلیک کنید.

مراحل خرید شارژ سیم کارت

cippoint راحت ترین روش شارژ سیم کارت ترک به زبان فارسی می باشد

ابتدا از بخش شارژ سیم کارت ترکیه بسته مورد نظر یا شارژ آزاد را انتخاب کرده و شماره سیم کارت مورد نظر را در کادر وارد نمایید و بعد از پرداخت ریالی عملیات فعال سازی بسته خریداری شده در کوتاه ترین بازه زمانی به طور خودکار انجام می‌گردد .

4step 1 1

اینترنت سیم کارت های ترکیه

اپراتور ترکسل و ترک تلکام اینترنت 4G و 5G با سرعتی بسیار بالا ارائه می دهد سرعت اینترنت سیم کارت های ترکیه 30 مگ در ثانیه می باشد. با اینترنت سیم کارت ترک می توانید جهت مسیریابی و استفاده از اپ های مسیربایی و مترجم همراه و استفاده از گوگل ترجمه، استفاده کنید.

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

کدهای ضروری سیم کارت های ترکیه

اپراتور ترکسل

اپراتور ترک تلکام

رجیستر موبایل در ترکیه؟

در ترکیه نیز همانند ایران باید برای اقامت طولانی تر از ۱۲۰ روز  موبایل ها رجیستر شود. در ترکیه نیز جهت جلوگیری از قاچاق موبایل، باید پس از روشن کردن موبایل جهت استفاده طولانی مدت با زمانی بیشتر از ۱۲۰ روز و در صورتی که قصد اقامت طولانی مدت در ترکیه دارید؛ موبایل خود را رجیستر کنید. به گونه ای که تقریبا پس از ۱۰ روز از روشن بودن گوشی در ترکیه، از طرف مخابرات ترکیه جهت رجیستر کردن گوشی یک پیام به شما ارسال می شود و یک مهلت زمان ۱۲۰ روزه جهت رجیستر گوشی به شما داده می شود. در صورت رجیستر نکردن گوشی، پس از ۱۲۰ روز قادر به استفاده از گوشی خود با سیم کارت های ترکیه نمی باشید.