توافقنامه  عمومی سایت خرید از سی‌آی‌پی‌پوینت و مقررات آن

  1. متقاضی کاربر یا خریدار که در این متن یکسان میباشند موظف است با آگاهی از امکانات و شرایط و الزامات محصول و یا خدمت مورد نظر خود در سایت عضور شده و اقدام به خرید و ثبت سفارش نماید و با اطلاع کامل از شرایط و مقررات سی‌آی‌پی‌پوینت اقدام به ثبت سفارش نموده و استفاده از خدمات سی‌آی‌پی‌پوینت کند. یاداور میگردد متفاضی با عضویت در سایت و پرداخت صورت حساب این مقررات را میپذیرد و نیاز به اخذ تایید جداگانه ای وجود ندارد. بدیهی است با توجه به تعدد خدمات و مقررات  مربوط به هر بخش، امکان توضیح شفاهی تمامی   مقررات به متقاضیان و کاربران امکان‌پذیر نمی‌باشد.
  2. برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم بهتر است متقاضی قبل از درخواست، ضمن مطالعه ویژگیهای محصول و اخذ مشاوره لازم برای انتخاب بهتر مقررات و الزام بخش مربوطه را به دقت مطالعه کند.
  3. بدليل کارسازی کلیه امور بلافاصله پس از سفارش با مجریان کار در کشور ایران و ترکیه و بدلیل حواله  فوری و ساعتی مبالغ پرداختی متقاضیان  در قالب ارز رایج کشور ترکیه که برای جلوگیری از زیان ناشی از تغییر نرخ ارز صورت میگیرد و بدلیل عدم دسترسی به پول پرداخت شده پس از سفارش . امکان درخواست لغو تمام یا بخشی از سفارش از سوی متقاضی تنها و تنها در صورت عدم امکان ارایه محصول و خدمات یاد شده در مهلت مقرر از سوی سی‌آی‌پی‌پوینت  وجود دارد.  و متقاضیان موظف به تسويه کامل مبالغ تحت تعهد خود حتی در صورت انصراف کامل  را خواهند بود.
  4. هر نوع واریز وجه به حساب کاربری و کیف پول صرفا برای خرید از سایت سی‌آی‌پی‌پوینت واریز میگردد. چه از سوی مشتری چه از سوی سی‌آی‌پی‌پوینت در قالب (هدیه و امتیاز و در مواردی پذیرش درخواست لغو سفارش از سوی خریدار که به جهت همکاری و خرید مجدد و یا تغییر مشخصات متقاضی که به تایید دفتر ترکیه رسیده است) انجام شود غیر قابل واریز به حساب بانکی متقاضی میباشد. از این رو در هنگام خرید و یا افزایش موجودی حساب  و کیف لطفا نهایت دقت را بعمل آورید ای موجودی حساب کاربری و کیف پول تنها باید با خرید از سایت مصرف گردد. درصورت اصرار خریدار بر دریافت وجه در حساب و خاتمه عضویت در سایت واریز به حساب  بابت سرجمع هزینه خدمات اداری و مالی و مالیات علی الحساب عملکرد و ارزش افزوده و بیمه متعلقه در کشور ایران و کشور ترکیه چهل درصد مبلغ جمعا به صورت علی راس از این مبلغ کسر والباقی به حساب بانکی متقاضی واریز میگردد. لذا مستدعی است در صورت عدم اطمینان کامل به اطلاعات و شرایط سفارش و ملزومات آن و لطفا قبل از پرداخت وجه – ثبت سفارش و یا درخواست عودت  وجه دقت کامل را بعمل آورید.
  5. در صورتی که سرویس و یا محصول خریداری شده  متقاضی قابل تحویل و یا انجام  توسط سی‌آی‌پی‌پوینت نباشد ، با طی مراحل اداری عملیات عودت وجه بدون کارمزد و برابر با وجه پرداختی ریالی متقاضی به حساب بانکی متقاضی ظرف حداکثر ۱۴ روز انجام می‌شود. و تغییرات نرخ ارز اثری بر کاهش یا افزایش این وجه ریالی که به صورت امانت نزد سی‌آی‌پی‌پوینت قراردارد نخواهد داشت .
  6. بدیهی است مطالعه کامل ویژگی ها و آگاهی از اطلاعات لازم مربوط به هر محصول و خدمت خریداری شده  بر عهده‌ی متقاضی می‌باشد.
  7. ارایه اطلاعات صحیح و انتخاب صحيح کالا و خدمت از جمله شماره موبايل انتخاب اپراتور صحيح و نیز فعال بودن خط موبايل معتبر بودن پاسپورت و … و امثالهم  برعهده خریدار است و درصورت اشتباه در ثبت هزینه ابطال سفارش و اصلاح مجدد ۴۰ درصد  هزینه پرداختی خواهد بود و با واریز  مانده به کیف پول برای انجام خرید مجدد خواهد بود.
  8. سی‌آی‌پی‌پوینت شارژ کارت‌ها و حواله بانکی را در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه انجام نمی‌دهد (مگر در موارد خاص). اما این قابلیت در سایت موجود است که در روزهای یاد شده درخواست‌های متقاضیان ثبت شود. این امکان به دلیل رفاه مشتریان وجود دارد و دلیلی مبنی بر انجام در روزهای یاد شده نیست.
  9. برخی از محصولات مانند صدور دبیت کارت و کردیت کارت غیر حضوری، ثبت شرکت، افتتاح حساب شرکتی اخذ اقامت و پرونده شهروندی و بسیاری موارد دیگر بدليل مساعدت با متقاضی و تسهيل در پرداخت به صورت چند مرحله ای پیش بینی شده و مبلغ پرداختی متقاضی صرفا پیش پرداخت میباشد. متقاضی ضمن آگاهی کامل از این موضوع می پذیرد که مبالغ تسویه نشده در سر رسید پرداخت با نرخ روز حواله ارزی معادل سازی خواهد شد و در صورت تاخیر در پرداخت تخفیف ارایه شده هنگام سفارش از آن مرحله پرداخت حذف میگردد. کاربر میتواند برای جلوگیری از افزایش احتمالی این مبالغ اقدام به پرداخت زودتر از موعد این اقساط و مراحل بنماید.
  10. هرگونه تعلل، سکوت، اهمال، عدم همکاری یا کارشکنی از سوی متقاضی در انجام امور محوله از جمله تهیه وکالتنامه یا تکمیل مدارک مورد نیاز، طرح دعاوی که منجر به خسارت مادی و غیرمادی و ایجاد هزینه هایی مانند دادرسی، داوری، ایاب و ذهاب، وکالت، زمان مصرفی کارشناسان جهت پیگیری امور و زمان مصرفی جهت تغییر یا عقد قرارداد جدید، یا موارد مشابه برای شرکت شود، موجب توقف روند پردازش سفارش خواهد شد. بدیهی است ادامه ارائه خدمات منوط به پرداخت خسارات وارده که تشخیص میزان آن به عهده شرکت سی آی پی پوینت میباشد، خواهد بود. پس از تسویه مبلغ خسارات، ارائه خدمات با تجدید زمان، تعرفه های به روز، پرداخت هزینه های ناشی از تجدید و در صورتی امکان پذیر است که با تغییر قوانین و مقررات، ارائه خدمات همچنان امکان پذیر باشد.

مقررات افتتاح حساب بانکی و کارت دبیت و کردیت

  1. متقاضی با ثبت سفارش به سی‌آی‌پی‌پوینت در ازای پرداخت هزینه مشخصی که در سایت اعلام می‌شود، سفارش و پرداخت خود را در قالب یک قرارداد خدمات غیر قابل فسخ می بیند تا سی‌آی‌پی‌پوینت با هزینه های مختلف در ایران و ترکیه و سایر کشورهای لازم خدمات  موضوع سفارش را  از لحظه سفارش در مراحل مختلف کارسازی نماید و مدارک ابرازی متقاضی را به بانک یا عامل بانک رساند و کمک نماید تا حسابهای مورد سفارش متقاضی  افتتاح گردد .
  2. سی‌آی‌پی‌پوینت اطلاعات و مدارک کاربر را در اختیار شخص ثالثی خارج از خود و بانک و ادارات مربوطه قرار نمی‌دهد.
  3. بدلیل اعمال هزینه های خدمات به صورت آنلاین با شرکت ترکیه  مشکلات خریدار برای ناتوانی از تامین کلیه مدارک لازم برای افتتاح حساب که در فرم سفارشات درج شده و یا ارایه اصل آن و ارایه وکالت نامه های محضری –   ارایه اصل شناسنامه برای امور دار الترجمه – ارایه اصل پاسپورت فعال – آدرس قانونی  و یا تامین موجودی حساب و سیم کارت خارجی و شارژ آن چه در سفارشات حضوری چه وکالتی و امثالهم و یا انصراف کاربر موجب فسخ  سفارش نخواهد بود. و سفارش دهنده موظف به پرداخت کامل مبلغ قرار داد خواهد بود لذا قبل از سفارش دقت کامل در این خصوص به عمل بیاورید.
  4. مشکلات فروشنده‌ های خارجی و پذیرندگان کارتها با خریداران ایرانی جزء مشکلات کارت و بانک محسوب نمی‌شود.
  5. سی‌آی‌پی‌پوینت حق دارد به صلاحدید خود به کاربر یا کاربرانی خدماتی را  ارائه نکند. پس از این تصميم وجه پرداختی این کاربران مطابق با پس از کسر هزینه‌های مربوطه در مدت زمان ۱۴ روز عودت داده ‌شود.
  6. بسته شدن حسابی که با کمک سی آی پی افتتاح شده است، صرفا در اختیار رفتار مشتری و ایین نامه های بانک است و مسوولیت سی‌آی‌پی‌پوینت محدود به تسهیل در افتتاح حساب و صدور کارت برای یکبار و تحويل آنها به مشتری میباشد
  7. افتتاح حساب و ارایه رمز اینترنتی منوط به صحت مدارک و موافقت بانک خواهد بود. در صورت عدم موافقت بانک، سی‌آی‌پی‌پوینت تنها مسؤول استرداد وجه پرداختی ریالی خریدار در این خصوص میباشد.
  8. مسئولیت های متقاضی :
    1. متقاضی موظف است کلیه مدارک مورد نیاز برای طی مراحل ثبتی را در زمان مقرر و مدت زمان اعلام شده به مشاور تسلیم نماید. مسئولیت هرگونه تاخیر در تحویل مدارک بر عهده متقاضی می باشد.
    2. اصل شناسنامه به جهت ارائه به دارالترجمه در موارد غیر حضوری و وکالتی مورد نیاز می باشد.
    3. متقاضی موظف است در صورت تغییر نشانی حداکثر ظرف مدت 3 روز مراتب را به طرف مقابل اعلام نماید و مسئولیت هرگونه مشکلات ناشی از تغییر آدرس را عهده دار می شود.
    4. متقاضی می پذیرد که در صورت تغییر قوانین و آئین نامه های مربوطه عملیات مالی آن کشور در خصوص مسائل مرتبط و هر مورد دیگری در این خصوص مشاور مسئول نمی باشد.
    5. متقاضی اطلاع کامل دارد که انصراف از قرارداد و یا عدم اجرای مفاد قرارداد از سوی ایشان پس از شروع پروسه به هیچ عنوان دلیلی بر استرداد وجه پرداختی به مشاور نخواهد بود و پرداخت کل مبلغ قرارداد در هر صورت بر عهده ایشان است.
  1. در موارد ذیل قرارداد فسخ می گردد:
    1. چنانچه اعلام انصراف انحلال یا فسخ قرارداد توسط متقاضی، پس از امضای قرارداد باشد در این صورت پرونده مختومه تلقی و با پرداخت 90% مبلغ مشاوره به مشاور قرارداد فسخ می گردد.
    2. چنانچه اعلام انصراف انحلال یا فسخ قرارداد توسط  متقاضی پس از اخذ مدارک بانکی اعلام شود در این صورت پرونده تنها با پرداخت 100% مبلغ قرارداد موضوع قرارداد مختومه می گردد.
    3. چنانچه مشاور به دلیل قصور شخصی توانایی افتتاح حساب بانکی برای متقاضی را نداشته باشد و این موضوع قابل جبران نیز نباشد مبلغ پیش پرداخت عینا به متقاضی مسترد خواهد شد.
    4. چنانچه متقاضی به هر دلیلی مدارک لازم را برای انجام امور مربوطه را در زمان مقرر تحویل کارشناس معرفی شده توسط شرکت ندهد و یا در پرداخت مراحل قرارداد و یا واریز وجه سپرده کارت اعتباری تاخیر نماید و کار او مشمول زمان و یا مشکلی شود که به میزان 30% مدت قرارداد به طول بیانجامد قرارداد فسخ شده و تسویه کامل مبلغ قرارداد به همراه 50% وجه التزام رقم قرارداد مشاور بر عهده متقاضی می باشد اعتراض متقاضی به دلیل عدم همکاری در ارائه مدارک مسموع نخواهد بود و نمی باشد.
  1. در صورت مشاهده فعالیت‌های مشکوک و ارتکاب هرگونه جرم مطابق قوانین جمهوری اسلامی و ترکیه  از جمله پولشویی، ارسال یا دریافت پول از رژیم صهیونیستی و موارد مشابه، حساب کاربر بدون اخطار بسته خواهد شد.
  2. کارتی که به کاربر داده می‌شود جزء اموال بانک است و  بانک حق دارد در هر زمانی کارت را پس بگیرد یا مسدود کند.
  3. کاربر متعهد می‌شود در زمان‌های مقرری که از طرف سی آی پی اعلام می‌شود تمامی هزینه‌های دریافت کارت را طبق توافق از قبل تعیین شده به نرخ روز به حساب‌های سی‌آی‌پی‌پوینت واریز کند.
  4. در صورتی که کاربر در مدت ۱۰ روز بعد از اعلام سی آی پی هزینه‌های مربوط به کارت خود را پرداخت نکند؛ سی آی پی این حق و اختیار را خواهد داشت که اقدام به مختومه شدن پرونده نمایید و برای دریافت مابقی هزینه خدمات انجام شده همراه با هزینه های دادرسی و وکالت و تاخیر تادیه  از طریق مراجع قضایی در شهر تهران اقدام کند.
  5. در صورتی‌که بانک بنا بر صلاحدید خود و آیین نامه های داخلی خود ، کارت کاربر را از کارت‌های درجه بالاتر به درجه‌ی پایین‌تر تبدیل کند، سی آی پی مسئولیتی ندارد.
  6. در صورت وقوع فورس ماژور یا تحقق حوادث خارجی برای هر یک از طرفین، می‌بایست مراتب را ظرف ۱۵ روز کاری به طرف مقابل اعلام کرده و چنانچه مانع در مدت ۴۵ روز کاری حل نشود، ارایه خدمت از سوی طرف مقابل قابل فسخ می‌باشد.
  7. سی‌آی‌پی‌پوینت تعهدی نسبت به شارژ کارت و حساب کاربر ندارد. هرچند در شرایط فعلی، این کار را انجام می‌دهد.
  8. سی‌آی‌پی‌پوینت تعهدی نسبت به گرفتن گزارش صورت حساب بانکی و یا خدمات تغییر مشخصات و یا دریافت اطلاعات و  … از حساب کاربر ندارد و برای هریک از موارد باید خدمات جداگانه ای تهیه شود
  9. سی‌آی‌پی‌پوینت مسئولیتی در قبال هر گونه تغییرات در سیستم بانکی ندارد.
  10. در صورت بروز هرگونه اختلاف، موضوع از طریق داوری حل و فصل خواهد شد. هریک از طرفین یک نفر داور و شخص ثالثی را به عنوان داور مرضی الطرفین معرفی می‌کند. رای داوران برای طرفین قطعی و لازم‌الاجرا و از هر حیث قطعی است.
  11. برگشت سفارشات پس از ثبت آنلاین، بدلیل انجام فوری اقدام اخذ تیکت ارایه خدمات از استانبول و پرداخت هزینه های شروع کار امکانپذیر نمیباشد
  12. حق استفاده از کارت فقط برای شخصی است که کارت به نام وی صادر شده است. دارنده کارت حق واگذاری این کارت به دیگران را ندارد و در صورت استفاده از کارت بانکی توسط دیگران مسئولیت آن تماما بر عهده مشتری می باشد
  13. دارنده حساب بانکی و کارت فیزیکی متعهد می‌شود کارت خود را در سایت‌های شرط بندی، غیر اخلاقی، قمار و … استفاده نکند. در صورت استفاده از کارت در این سایت‌ها تبعات آن به عهده دارنده کارت است. بانک و شرکت ارائه دهنده خدمت (سی‌آی‌پی‌پوینت) هیچ مسئولیتی در این خصوص تحت هر اسم و عنوان نخواهند داشت.
  14. هزینه‌های ناشی از مفقود شدن، مخدوش شدن یا قرارگرفتن در معرض میدان مغناطیسی قوی (مثل موبایل) که باعث غیر فعال شدن کارت و صدور کارت جدید می‌باشد، کاملا بر عهده‌ی دارنده‌ی کارت می‌باشد.
  15. هزینه‌های رایج مربوط به دارنده کارت مانند جابجایی پول و موارد مشابه شامل این تفاهم نامه نیست.
  16. هزینه‌های ذکر شده توسط شرکت ویزا و بانک صادر کننده تعیین می‌شود و جنبه عمومی دارد.
  17. شرکت ارائه دهنده خدمت(سی‌آی‌پی‌پوینت)  هیچ مسئولیتی در قبال مسائل ناشی از تحریم اقتصادی ایران، آینده مالی بانک صادر کننده، بروز هر گونه حوادث غیر مترقبه و خارج از کنترل در عرصه بین المللی و ماهیت کارت ندارد.
  18. کارت جزو اموال بانک صادر کننده بوده و بانک این حق را داراست که در هر زمان تمام یا بخشی از سرویس و خدمات خود را قطع کرده، حقوق آن را از مشتری سلب کند و از دارنده تقاضای استرداد کارت را نماید، در این صورت دارنده ملزم به استرداد کارت می‌باشد.
  19. بانک و شرکت ارائه دهنده خدمت(سی‌آی‌پی‌پوینت)  در هیچ شرایطی مسئولیت خریدهای انجام شده در قبال درخواست کاربر را به عهده نخواهد گرفت. انجام تحقیقات، اطمینان از صحت عملکرد فروشنده، کیفیت و کمیت کالا یا خدمات خریداری شده و شرایط استفاده از آن‌ها یا تطابق سفارش‌ها با قوانین بین المللی و قوانین جمهوری اسلامی ایران به طور مستقیم و منحصراً به عهده دارنده کارت بوده و بانک صادر کننده و واگذار کننده کارت قادر به بررسی هیچ یک از موارد فوق نخواهد بود.
  1. دارنده کارت مسئول کلیه تراکنش‌های مالی انجام شده توسط کارت است. ضمن تعهد در قبال حفظ کارت و اطلاعات مربوطه، در صورت هرگونه سوءاستفاده از کارت یا موجودی آن شخصاً در کلیه مراجع قانونی پاسخگو خواهد بود.
  2. بانک صادر کننده و شرکت ارائه دهنده خدمت(سی‌آی‌پی‌پوینت)  در هر زمان می‌توانند مفاد این تفاهم نامه را بدون اعلام قبلی تغییر داده و مفادی را به آن کم یا اضافه کنند. مسئولیت اطلاع از این تغییرات و مفاد جدید تفاهم نامه بر عهده کاربر است. بدیهی است تقاضای مجدد در استمرار خدمات به منزله پذیرفتن آخرین موارد مندرج در این تفاهم نامه است. کاربران می‌توانند از طریق تماس با شرکت ارائه دهنده خدمت (سی‌آی‌پی‌پوینت)  از این موارد آگاهی یابند، در هر صورت مفاد تفاهم نامه مورد توافق طرفین لازم الاتباع و مستند هستند.
  3. قوانین و مقررات کشور صادر کننده کارت و بانک صادر کننده کارت جاری بر مفاد و شرایط مندرج در این تفاهم‌ نامه است.
  4. در صورت تغییر سیاست های بانک صادر کننده یا واگذار کننده، شرکت ارائه دهنده خدمت(سی‌آی‌پی‌پوینت)  ناچار به اعمال تغییرات مربوطه در مفاد این توافقنامه خواهد بود که در این‌صورت ادامه‌ی استفاده از این کارت به معنای پذیرش تغییرات جدید است که در وبسایت شرکت قرار می‌گیرد.
  5. در صورتی که بانک بدون اعلان قبلی هزینه ‌هایی را از کارت‌ها کسر کند (مانند هزینه نگهداری یا هزینه‌ های دیگر)، مسئولیتی متوجه سی‌آی‌پی‌پوینت نخواهد بود.
  6. سی‌آی‌پی‌پوینت مسئولیتی بابت دریافت کارت مجدد، یا تولید رمز مجدد ندارد.
  7. حفاظت از تمامی کدها و رمزهای کارت از جمله ccv وpin برعهده‌ دارنده است و دارنده متعهد است از کارت خود در سایت‌های غیر قانونی و غیرمجاز و غیر اخلاقی قمار و شرط بندی و غیره استفاده ننماید. بدیهی است تمامی تبعات ناشی از آن بر عهده دارنده می باشد.
  8. دارنده متعهد گردید در هیچ شرایطی آدرس خود در ایران را به عنوان billing address (آدرس متصل به حساب) در سایت‌ها قرار ندهد و با IP ایران پرداختی انجام نداده بدیهی است هرگونه تبعات سوء ناشی از این اقدام و یا مسدود شدن کارت به هر علت و هر طریق دیگر راسا متوجه دارنده می‌باشد.
  9. در مورد افتتاح حساب ها و‌کارت های دییت و‌ کردیت و پریپید ذکر این مورد ضروری است: از انجا که پس از سفارش نام و مشخصات شما اختصاصا به شرکت ترک اعلام میگردد و نوبت و ظرفیت برای این خدمات تخصیص یافته تسویه میگردد امکان انصراف از سفارش وجود نخواهد داشت.
  10. در صورتیکه فرم اطلاعات و خدمات تکمیلی مورد نیاز برای انجام سفارش ظرف روز کاری بعد از سفارش تکمیل و ارسال نشود و نیز توافقنامه کتبی پرینت شده توسط متقاضی ظرف حداکثر ۲ روز کاری از تاریخ سفارش امضا و ارسال نشود و یا در محل دفتر تهران تحویل نماینده شرکت نشود امضا نشود ، بدلیل نقص مدارک انجام خدمات نیازمند سفارش و پرداخت مجدد خواهد بود و نوبت سفارش ابطال میگردد. بازم بذکر است در هرصورت تاریخ تحویل قرارداد امضا شده باید ۷ روز قبل از نوبت  حضور در استانبول برای موارد افتتاح حساب حضوری باشد
  11. ارائه شماره خط ترک در هر صورت برای انجام خدمات افتتاح حساب و صدور کارت ضروری بوده از وظایف متقاضی است .
  12. چنانچه سیم کارت از سی ای پی پوینت خریداری شده باشد و در صورت عدم موجودی نوع سیم کارت خریداری شده مابه اتفاوت سیم کارت پرداخت شده به حساب کاربری مسترد شده و نوع سیم کارت با یکی از انواع سیم کارت موجود جایگزین میگردد .
  13. هرچند سی ای پی پوینت تلاش مینماید همکاری لازم را درخصوص انعطاف در انجام شدن سفارش داشته باشد اما بدلیل اعلام نام و مشخصات به شرکت ترک امکان انصراف از سفارش به هر دلیلی حتی اشتباه در سفارش ،نقص مدارک نداشتن سیم کارت و غیره وجود ندارد.
  14. چناچه متقاضی ظرف 3 روز پس از ثبت سفارش حساب بانکی، نسبت به تهیه مدارک و موارد مربوطه اقدام نکند، سفارش در وضعیت معلق قرار میگیرد و تا مشخص شدن وضعیت آن، تمامی اقدامات از طرف سی آی پی پوینت متوقف میشود.

مقررات دریافت خدمت صدور کارت حضوری در استانبول

  1. داشتن یک شماره ترک توسط متقاضی به جهت ارتباط گرفتن نفرات در استانبول از جمله وکیل همراه و کارمند شعبه الزامی می باشد
  2. متقاضی موظف است 30 دقیق قبل از تاریخ اعلام شده در محل و ادرس اعلام شده در شعبه حضور پیدا کند تا از هر گونه تاخیر و موارد غیر قابل پیشبینی جلوگیری شود.
  3. از متقاضی خواهش می شود در صورت نیاز به برقراری هر گونه ارتباط و اعلام موارد مورد نیاز به وکیل همراه خود از Google Translate استفاده نماید .
  4. متقاضی متعهد می شود قبل از مراجعه حضوری در شعبه اقدام به دانلود اپلیکیشن ziraat mobil در گوشی موبایل همراه خود نموده باشد
  5. متقاضی متعهد می گردد در صورت درخواست صدور کردیت کارت اقدام به تامین هزینه لازم جهت استفاده در سپرده حساب خود از روز قبل تامین نموده باشد و در صورت درخواست واریز وجه و تایین سپرده بعد از افتتاح حساب و صدور ایبان در همان ساعت در شعبه وجه لازمه را به صورت نقد همراه خود داشته باشد.
  6. در صورتی که متقاضی درخواست استفاده از شماره همراه خط خارجی به جز خطوط انگلیس که توسط مجموعه سی‌آی‌پی‌پوینت صادر می شود را دارد مسئولیت هر گونه اشکال یا عدم دریافت پیامک از سوی بانک مربوطه را بر عهده میگیرد
  7. با توجه به عدم ارسال پیامک به شماره هایی غیر از اپراتور های ترک و اپراتور lycamobile متقاضی متعهد می گردد درخواست استفاده از اپراتور های دیگری را ندارد
  8. متقاضی متهعد می گردد هرگونه تغییر از جمله تغییر در درخواست ، اضافه شدن خدمت دیگر ، اجرا اقدام مشابه برای نفر دیگر یا همراه و یا هرگونه تغییر دیگر را حداقل از یک روز قبل اعلام نماید
  9. در صورت تاخیر متقاضی در زمان اعلام شده در شعبه و یا درخواست کنسل شدن زمان مشخص شده به منزله سوختن فرصت اعلام شده می باشد و متقاضی موظف به تکرار هزینه به جهت اجرا مجدد تمامی هماهنگی ها می باشد
  10. متقاضی متعهد میگردد در زمان حضور در شعبه ادرس دقیق محل سکونت و محل کار خود را به کارمند بانک نماید و در صورت مقایر بعد از استعلام و نادرست و ناکافی بودن ادرس مسئولیت انرا پذیرا می شود

مقررات تحویل کارت در تهران

جهت دریافت کارت و دفترچه حساب پس از رسیدن به تهران  موارد زیر لازم الاجراست:

  1. واریز موجودی لیر به حساب بانکی قبل از مراجعه به شرکت باید صورت گرفته باشد تا امکان تست  خرید آنلاین وجود داشته باشد. در غیر این صورت عملیات تست و آموزش خرید آنلاین انجام نمی‌شود و تکرار آن مقدور نیست.
  2. تسویه مانده حساب خدمات از طریق ورود به پانل کاربری و پرداخت لینک ارسالی  با درگاه بانکی (توجه : این صورت حساب جهت صدور برگه مجوز تحویل کارت و حساب شما می بایست قبل از مراجعه شما به دفتر شرکت تسویه شده باشد .)
  3. پس از تسویه مانده حساب و نصب اپلیکیشن موبایل بر روی گوشی زمان حضور و دریات کارت خود را با این واحد هماهنگ نمائید .
    توجه : این زمان حداکثر ۷ روز کاری  از تاریخ ارسال پیام است
    توجه : لطفا  در راس ساعت هماهنگ شده درمحل دفتر تهران شرکت حاضر گردید .
    لازم به ذکر که دقت در زمان حضور و عدم تاخیر به جهت عدم تداخل با تحویل سایر کارتها وسایر جلسات و جلوگیری از اتلاف زمان شما ضروری می باشد.
    توجه مهم :  در صورتی که  امکان مراجعه و دریافت  کارت و موارد ذکر شده را از تاریخ ارسال این پیام تا حداکثر سه روز کاری آینده ندارید . حتما مبلغ مانده حساب خود را قبل از مهلت یاد شده تسویه نمایید . چرا که از آنجا که کلیه  خدمات انجام شده  ارزی میباشد. میبایست شرکت خدمات را به صورت ارزی با کشور ترکیه تسویه نماید لذا درصورت تاخیر تخفیف های ارایه شده حذف شده و مبلغ مانده بدهی شما با نرخ روز یورو محاسبه مجدد میگردد.
  4. درهنگام مراجعه یک خرید از سایت های معتبر گوگل پلی یا اپ استور برای شما جهت اموزش بهتر نحوه خرید صورت میگیرد . از این رو اطمینان حاصل نمایید مانده موجودی حساب خود را به میزان کافی افزایش دادید. در غیر این صورت عملیات خرید تستی انجام شده و اموزش داده شده مفروض میگردد.