مشاوره سرمایه گذاری در ترکیه

در دوره ای که ابزارهای سرمایه گذاری بسیار متنوع است و همچنین یکی از راه های مهاجرت و اقامت در کشورهای خارجی میباشد،مشاوره سرمایه گذاری روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند . به طور کلی هدف مشاوره سرمایه گذاری، مشاوره به سرمایه گذاران در رابطه با وسایل سرمایه گذاری و ارائه دیدگاه استراتژیک به سرمایه گذاران است.

سرمایه گذاری در یک کشور خارجی می تواند منافع و ریسک های خاص خودش را داشته باشد، بنابراین در زمان سرمایه گذاری در یک کشور خارجی، باید همه ی جوانب مثبت و منفی را در آن کشور در نظر گرفت و بررسی کرد

ثبت شرکت در ترکیه
مطالب مهم این صفحه

سرمایه گذاری در ترکیه امروزه یکی از دغدغه های کسانی است که قصد مهاجرت و سرمایه گذاری به کشور ترکیه را دارند اما اگر صنایع و بازارهای پر رونق ترکیه را به خوبی نشناسند.به راحتی نمیتوانند انتخاب درستی در این زمینه بکنند، مخصوصا اگر این موضوع در کشوری جز ایران باشد. موضوع سرمایه گذاری در ترکیه و خرید ملک در این کشور و البته اقامت دائم در آن، جزو موضوعات جنجالی این روزها می باشد. از این رو برآن شدیم تا مقاله ای به صورت خلاصه در مورد چگونگی سرمایه گذاری موفق در ترکیه منتشر نماییم تا در رسیدن به اهدافتان شما را یاری نماییم. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در ترکیه به این صفحه بروید (سرمایه گذاری در ترکیه)

برای انتخاب بهتر نیاز به راهنمایی دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

سرمایه گذاری در ترکیه امروزه یکی از دغدغه های کسانی است که قصد مهاجرت و سرمایه گذاری به کشور ترکیه را دارند. سرمایه گذاری موفق به عنوان سرمایه گذاری با سود بالا در جهان تعریف می شود. از بهترین روش های سرمایه گذاری که بالاترین سودآوری را در کمترین زمان دارند در زیر ذکر کردیم.

حوزه های پر طرفدار سرمایه گذاری در ترکیه

investing in turkey en mgc legal

مزایای سرمایه گذاری در ترکیه :

  • اخذ پاسپورت ترکیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن (3 الی 6 ماه)
  • برخورداری از حقوق اجتماعی بالا، همانند سایر شهروندان ترکیه (بیمه، حق رای و…)
  • سرمایه‌گذاری پرسود با بازدهی بالا، برگشت سرمایه در مدت زمان کوتاه
  • امکان سفر به 148 کشور با پاسپورت ترکیه و البته اعتبار 10 ساله این پاسپورت و امکان تمدید مادام العمر
  • امکان کار در ترکیه بدون اخذ مجوز و بهره‌مندی از تحصیل رایگان
  • تجارت در فضای باز اقتصادی بدون نگرانی بابت تحریم‌ها و لذت از ثبات اقتصادی

حداقل سرمایه گذاری در ترکیه

تنها با خرید ملک به ارزش 60 هزار دلار در ترکیه میتوانید اقامت 3 ساله ترکیه را دریافت کنید. این نوع اقامت که از نوع توریستی است به شما اجازه کار در ترکیه نخواهد داد. حداقل سرمایه گذاری در ترکیه در صورتی که هدف شما اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری است، مبلغ 400 هزار دلار آمریکا می باشد. برای این امر شما می بایست ملکی با این مبلغ در ترکیه خریداری نمایید و حداقل به مدت 5 سال آن را حفظ کنید.

آیا خرید ملک در ترکیه سرمایه محسوب می شود؟

خرید ملک در این کشور دارای امتیاز بالایی است و خرید و فروش ملک از پایه های اقتصاد ترکیه است برای همین خرید ملک در ترکیه یک سرمایه گذاری خوب محسوب می شود. با سرمایه گذاری از طریق خرید املاک در کشور ترکیه علاوه بر اینکه سرمایه خود را در جای امن قرار داده اید. درهای پیشرفت و تجاری زیادی را به روی خود باز کرده اید. . ایران و ترکیه دو کشور همسایه و نزدیک به هم هستند، روابط سیاسی این دو کشور دوستانه است و از نظر فرهنگی اشتراک های زیادی با یک دیگر دارند

dom v bejkoze

مزیت های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

از مزیت های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک این هست که شما می توانید رشد سریع سرمایه خود را واضح ببینیدخوب است بدانید رشد اقتصاد ترکیه در دوسال گذشته ۳ درصد بوده است و نرخ بهره در ترکیه در گذشته حدودا ۸ درصد برآورد کرده اند. این امر باعث بالا رفتن نرخ خرید و فروش املاک شد و حدود ۹۵ درصد معاملات در ترکیه افزایش پیدا کرد

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق کار آفرینی و ثبت شرکت

در سال های پیش کارفرمای خارجی برای دریافت تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در ترکیه از طریق کار آفرینی، ملزم بود 100 شهروند ترکیه ای را استخدام نماید. مطابق با قانون جدید کشور ترکیه، از سال 2019 کارفرمایان با استخدام 50 شهروند ترکیه ای می توانند تابعیت ترکیه را دریافت نمایند در روش سرمایه گذاری در ترکیه از طریق کارافرینی و ثبت شرکت در ترکیه باید یک بیزینس پلن ارائه دهید که وزارت کار و اموراجتماعی ترکیه تایید نماید.حداقل سرمایه لازم برای این کار 2600 دلار که معادل 10 هزار لیر ترکیه می باشد.

نکته: در رابطه با ثبت شرکت  شما نیاز به دفاتر مجازی در ترکیه دارید برای اطلاعات بیشتر وارد این لینک شوید(دفاتر مجازی در ترکیه)

برای انتخاب بهتر نیاز به راهنمایی دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید