یک روایت، یک هدیه

همراه گرامی از اینکه سی آی پی پوینت را برای استفاده از خدمات بین المللی خود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

ersalfilmrezayat 1

سی آی پی پوینت با هدف بهبود ارتباط با متقاضیان خود، پاسخ به نیاز شفاف سازی و اطلاع در خصوص انواع خدمات سی آی پی پوینت، از شما مشتری گرامی دعوت مینماید روایت تجربه خود از دریافت و استفاده از این خدمات را در اختیار سایر متقاضیان قرار دهند.

با تهیه ویدئو استاندارد مورد تایید از نظر کیفی، به پاس قدردانی از این روشنگری و بازخورد یک مسترکارت فیزیکی فوری به ارزش 4 میلیون تومان به صورت تماما هدیه و رایگان تقدیم شما میگردد.

بدین منظور با تهیه یک ویدئو ریویو با استانداردهای مشابه نمونه روایت خود را از تجربه خرید، دریافت کالا یا خدمت، تجربه مصرف خود را با سایر متقاضیان به اشتراک میگذاریم.

به یاد داشته باشید که حتما در ویدیو های خود موارد زیر را ذکر کنید : تاریخ ضبط ویدیو، معرفی خودتان، زمان تهیه خدمات، تجربه خرید و استفاده از خدمات.

شما عزیزان میتوانید فایل خود را از طریق واتس اپ و تلگرام به شماره ی زیر ارسال نمایید: واتس‌اپ:09022308796     تلگرام: 09104683307

لطفا فیلم خود را به صورت فایل ارسال نمایید تا از کیفیت آن کاسته نشود.

همچنین میتوانید فیلم های خود را به ایمیل زیر نیز ارسال نمایید: Cip.customercare@gmail.com

اگر سایز فایل شما بزرگ است و نمی‌توانید از طریق ایمیل یا فیس بوک برای ما بفرستید، می توانید فایل خود را در سایت‌هایی که فضای مجانی برای آپلود فیلم و عکس فراهم کرده‌اند آپلود کنید و لینک آن را به واتس اپ زیر ارسال نمایید: 09022308796

با ارسال این فایل (ها) موافقت خود را با شرایط و مقررات ما اعلام می‌کنید.

اگر مشکلی با ارسال فایل دارید به شماره تماس زیر در واتس اپ پیام دهید: 09022308796

مطالب پربازدید