ASAN KHARID
CIPpoint-Logo
tejarat logo

خرید اقساط با یک کلیک

کارت آسان خرید بانک تجارت فعال شد

با خوشحالی اعلام می‌کنیم که Cippoint اکنون گزینه خرید اقساطی را برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. این سرویس به شما امکان می‌دهد محصولات را از طریق برنامه‌های پرداخت قابل مدیریت به راحتی خریداری کنید.

شرایط استفاده از خدمات خرید اقساطی

دارندگان کارت آسان خرید (خریداران سی‌آی‌پی‌پوینت) می‌توانند با مراجعه به دفتر تهران CIP Point کالا یا خدمات مورد نیاز خود را  به صورت اقساطی خریداری کنند.

کسانی که کارت آسان خرید تجارت دارند

مشتریانی که دارای کارت آسان خرید تجارت هستند، می‌توانند به‌طور مستقیم به خدمات خرید اقساطی دسترسی پیدا کنند.

کسانی که کارت آسان خرید تجارت ندارند

برای کسانی که کارت آسان خرید تجارت ندارند، ما صدور این کارت را برای شما تسهیل خواهیم کرد تا بتوانید از خدمات خرید اقساطی بهره‌مند شوید.

در حال حاضر استفاده از آسان خرید بانک تجارت بصورت حضوری در دفتر تهران سی آی پی پوینت امکان پذیر میباشد و به زودی درگاه تجارت اقساطی اضافه خواهد شد.

به محض اضافه شدن درگاه تجارت اقساطی اطلاع رسانی خواهد شد.

چگونه اعتبار خود را بصورت آنلاین دریافت کنیم؟

2

شرایط طرح

بانک تجارت در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای با کیفیت ، طرح کالانو را ارائه کرده است. در کالانو ، مشتریان می‌توانند تا سقف اعتبار تعیین شده توسط بانک از فروشگاه های شرکت های طرف  قرارداد بانک ، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

سقف فردی اعتبار

متغیر بر اساس محصولات محصولات انتخاب شده و شرکای تجاری

مدت زمان تسویه

متغیر بر اساس محصولات محصولات انتخاب شده و شرکای تجاری

مبالغ اعتبار

متغیر بر اساس محصولات محصولات انتخاب شده و رتبه اعتباری متقاضی

مهلت مصرف اعتبار

یک ماه از تاریخ اعطای اعتبار

ویژگی های طرح آسان خرید تجارت

سوالات متداول

پرسنل بانک: با مراجعه به سایت آسان خرید به آدرس asankharid.tejaratbank.ir و ورود به حساب کاربری خود، در قسمت کارت آسان خرید>ثبت نام پرسنل، با تکمیل مشخصات و اطلاعات موردنیاز می توانند حساب کاربری خود را فعال نمایند.
مشتریان حقیقی: مشتریان محترم میتوانند طی مراجعه به شعب بانک نسبت به ثبت نام محصول آسان خرید اقدام نمایند.
مشتریان سازمانی: سازمان ها و موسسات محترم میتوانند طی مراجعه به شعب بانک نسبت به دریافت محصول آسان خرید برای پرسنل زیر مجموعه ی خود اقدام نمایند.

نام کاربری شامل شماره حسابی است که اعتبار آسان خرید بر روی آن شارژ گردیده که در خصوص پرسنل رسمی و قراردادی بانک همان شماره حساب کارت خرید ایشان است.

حداکثر اعتبار قابل تخصیص به هریک از خریداران عضو شبکه آسان خرید برابر ضوابط تا سقف 2میلیارد ریال می باشد.
مشتریان معرفی شده از سوی سازمان: برابر ضوابط تا سقف 500 میلیون ریال که با درخواست منطقه و تایید مدیریت امور قابل افزایش تا سقف 2 میلیارد ریال می باشد.

مشتریان به صورت انفرادی: مشتریان می توانند طی مراجعه به شعبه با افزایش میزان وثیقه نسبت به افزایش اعتبار خود تا سقف قانونی اقدام نمایند.

از طریق ورود به پنل شخصی آسان خرید و یا با مانده گیری بر روی دستگاه های پوز دارای قابلیت آسان خریدی این امکان وجود دارد.

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید