شارژ استانبول کارت

استانبول کارت

استانبول کارت یک کارت شهروندی کوچک جیبی می باشد. با استانبول کارت می توانید هزینه های خود در سفر را کاهش دهید و بنوعی هزینه های سفر خود را مدیریت کنید. استانبول کارت جهت استفاده از وسایل نقلیه عمومی و کاهش هزینه های وسایل نقلیه بسیار مناسب است.

استانبول کارت، یک کارتی شبیه عابر بانک با 12 رقم می باشد. استانبول کارت به شهرداری استانبول تعلق دارد. جهت اطلاعات بیشتر مقاله استانبول کارت را مطالعه کنید.

شما مسافران عزیز می توانید به راحتی از طریق سی آی پی پوینت برای خود استانبول کارت بخرید و پیش از سفر آن را دریافت کنید.

newpic2 2

برای انتخاب بهتر نیاز به راهنمایی دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

خدمات استانبول کارت

شارژ استانبول کارت

شارژ استانبول کارت

برای شارژ استانبول کارت خودتان در صورتی که درسترسی به کارت های بانکی ترکیه ندارید به راحتی میتوانید از طریق سایت سی آی پی پوینت  شارژ استانبول کارت خودتان را با پرداخت ریالی انجام دهید

برای این کار کافیست میزان شارژ استانبول کارت خود را انتخاب نمایید و با ذکر شماره استانبول کارت خودتان مقدار شارژ را پس از پرداخت ریالی بر روی کارت خودتان دریافت نمایید ، و ظرف مدت کوتاهی پس از پرداخت شارژ برای شما انجام میشود

تکمیل این خدمات به سرعت می باشد و ظرف مدت کوتاهی خدمات شارژ برای خط شما فعال می شود.

همچنین افرادی که دسترسی به کارت های بانکی ترکیه  در این کشور را ندارند و میخواهند برای فرد دیگری که در ترکیه میباشد شارژ تهیه کنند به راحتی از این طریق می توانند از این خدمت استفاده نمایند و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر و مراکز خرید شارژ ترک‎‌سل و ترک‌تلکام و یا استفاده از کارت های بانکی این کار را انجام دهند .

برای انتخاب بهتر نیاز به راهنمایی دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید