راهنمای ارسال توافقنامه به صورت غیرحضوری

مرحله اول : ورود به صفحه ثبت نام و ورود

پیش از هر چیز نیاز هست تا به حساب کاربری خود وارد شده باشید. برای راهنمایی ورود و ثبت نام در سایت سی آی پی پوینت کلیک کنید.

مرحله دوم : ورود به پیشخوان

مطابق تصویر از قسمت منو روی آیکون آدمک کلیک میکنیم.

WhatsApp Image 2024 01 20 at 19.11.57

مرحله سوم: ورود به بخش سفارش های من

در پیشخوان وارد قسمت “سفارش های من” میشویم. در این قسمت میتوانید تمامی سفارش های خود را تا کنون به همراه قیمت و وضعیت آنها مشاهده کنید.

WhatsApp Image 2024 03 04 at 13.05.31

مرحله چهارم: انتخاب سفارش

تمامی سفارشاتی که در وضعیت “در انتظار دریافت توافقنامه غیرحضوری” باشند نیازمند این هستند که شما در این قسمت فایل های مربوط به آن را دانلود کنید و پرینت بگیرید و تکمیل نمایید. در این تصویر یک سفارش در این وضعیت وجود دارد و روی کزینه “نمایش” کلیک میکنیم.

WhatsApp Image 2024 03 04 at 12.48.07

مرحله پنجم: دانلود فایل(ها)

برای سفارش ثبت شده فایل هایی جهت دانلود قرار داده شده است. نیاز است تا با کلیک بر روی آنها، فایل ها را دانلود کنید، پرینت بگیرید و آنها را با دقت تکمیل نمایید.

WhatsApp Image 2024 03 04 at 12.48.09 1

مرحله ششم: تهیه و تنظیم مدارک

پس از اینکه فرم ها را تکمیل کردید نیاز است تا :

  1. از هر کدام از آنها یک اسکن تهیه کنید. برای تهیه اسکن میتوانید از نرم افزار camscanner کمک بگیرید.
  2. یک عکس تهیه کنید تا در این عکس کارت ملی شما، صفحه آخر توافقنامه و چهره شما به طور کامل مشخص باشد. چنانچه تمایل به ارسال تصویر چهره خود ندارید میتوانید گواهی امضا تهیه کنید.
Picture1

3. سپس اصل فرم های تکمیل شده را به دفتر سی آی پی پوینت ارسال کنید و رسید پستی را نزد خود نگه دارید و یک اسکن از آن تهیه کنید.

مرحله ششم: ورود به میز خدمات غیرحضوری

حال نیاز است تا فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در همین صفحه داشبورد با اسکرول به بالای صفحه روی کزینه “خدمات غیرحضوری” کلیک میکنیم.

WhatsApp Image 2024 03 04 at 12.48.09

مرحله هفتم: تکمیل فرم

در صفحه باز شده نیاز به تکمیل فرم مربوطه میباشد. در ابتدا درخواست “ارسال توافقنامه و خدمات کارپردازی حساب بانکی” و یا “ارسال توافقنامه سیمکارت و کارت پری پید” را انتخاب میکنیم. دقت فرمایید که این فرایند برای حسب های بانکی، سیمکارت ها و کارت های پری پید مشابه میباشد.

WhatsApp Image 2024 03 04 at 13.13.28

سپس نیاز هست تا مشخصات متقاضی در قسمت مربوطه وارد شود.

WhatsApp Image 2024 03 04 at 13.16.11

حال نوبت بارگذاری اسکن فرم ها میباشد. اسکنی که در مرحله 6 تهیه کرده اید را در جای مربوط به خود بارگذاری کنید. این اسکن باید در فرمت pdf باشد و حجم آن حداکثر 5 مگابایت باشد. 

دقت کنید که موارد مشخص شده در این قسمت برای خدمات کارت های پری پید، سیمکارت و حساب بانکی میتوانید متفاوت باشد.

upload

حال نیاز هست تا مدارک هویتی خود را بارگذاری نمایید. در ابتدا یک اسکن از کارت ملی خود تهیه نمایید. سپس نیاز هست تا تصویری که از چهره خود به همراه کارت ملی و صفحه آخر توافقنامه تهیه کرده اید را در آپلود کنید.

WhatsApp Image 2024 03 04 at 13.28.28

حال نیاز است تا اسکن رسید پستی که در ارسال اصل فرم ها به دفتر سی آی پی پوینت دریافت کرده اید را در این قسمت آپلود نماید.

WhatsApp Image 2024 03 04 at 13.31.49

و در انتها روی گزینه “ارسال” کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود. لازم به ذکر است که ادامه موارد پس از دریافت بسته پستی شما توسط سی آی پی پوینت انجام میشود.

مطالب پربازدید
دبیت کارت بانکی

دبیت کارت بانکی

سیمکارت بین المللی

سیمکارت بین المللی

سرور مجازی VPS ترکیه

سرور مجازی VPS ترکیه

اجاره خودرو

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

تماس تلفنی:
واتس اپ: