خرید سیم کارت ترکیه در ایران

هنگام سفر به ترکیه، ممکن است افرادی را در حال خرید سیم کارت ترکیه ببینید؛ که از نظر شما یک کاری بیخود باشد. زیرا مهم ترین مورد در سفر، داشتن سرویس اینترنت در هر زمان و مکانی است و فکر می کنید تا جای ممکن از اینترنت هتل، رستوران ها و بعضی کافه ها استفاده می کنید. جهت مسیریابی و استفاده از اپ هایی مانند گوگل مپ ، ویز و…  می توانید با فعال کردن رومینگ از اینترنت سیم کارت ایرانی خود استفاده می کنید.

1 Player Simkart2

استفاده از رومینگ سیم کارت به جای خرید سیم کارت ترکیه، هزینه های بسیار زیادی برای ما در پی دارد؛ همچنان ممکن است وای فای دچار اختلال بشود و برای مدت زمانی اینترنت قطع باشد. داشتن اینترنت همراه در سفر بطور دائمی یکی از ضرورت ها می باشد. به همین دلیل خرید سیم کارت ترکیه بسیار بصرفه می باشد. ما در مجموعه سی آی پی پوینت خدمات خرید سیم کارت ترکیه را ارائه می دهیم و در واقع مجموعه ما امکان خرید سیم کارت ترکیه را به بهترین شکل ممکن میسر کرده است.

Screenshot 2023 02 05 124442

برای مثال قبلا امکان خرید سیم کارت ترکسل در ایران وجود نداشت و برای تهیه این سیم کارت نیاز بود که به ترکیه سفر کنید. ولی هم اکنون با خدمات منحصر به فرد سی آی پی پوینت این امر محقق شده است.

در ادامه اطلاعاتی مهم و مناسب در زمینه انواع اپراتورهای سیمکارت در ترکیه، چگونگی و هزینه خرید سیم کارت ترکیه و خدمات خرید سیم کارت ترکیه توسط سی آی پی پوینت و موارد مربوطه توضیح داده ایم.

انواع اپراتورهای ترکیه جهت خرید سیم کارت ترکیه

کشور ترکیه 4 اپراتور اصلی دارد:

فقط دو تا از اینها برای توریست ها و افرادی که قصد استفاده از سیم کارت ترک در کشوری دیگر دارند؛ مناسب می باشد و دو اپراتور دیگر جهت ارائه دهنده خدمات تماس در ترکیه عالی می باشد.

ترکسل  و ترک تلکام

این دو اپراتور معرفی شده همانند اپراتورهای سیم کارت های ایران( همراه اول و ایرانسل) می باشند و بسته های ویژه ای به کاربران ارائه می دهد بهترین گزینه برای خرید سیم کارت ترکیه هستند. بدلیل آنتن دهی این اپراتورها در ایران، مجموعه سی آی پی پوینت ارائه دهنده خدمات سیم کارت های ترکسل و ترک تلکام می باشد.

ترکسل (Turkcell)

با خرید سیم کارت ترکیه از اپراتور ترکسل در واقع شما سیم کارتی بین المللی تهیه کرده اید. ترکسل امکان فعال کردن ارائه خدمات بین المللی و استفاده از آن در کشورهای دیگر را دارد. هر زمان که تمایل داشتید؛ در صورت فعال بودن خط، می توانید این حالت بین الملل را فعال کنید. می توانید با خرید آنلاین بسته رومینگ ترکسل، با هزینه ای بهینه از آن استفاده کنید.

همچنین سیم کارت ترکسل در ایران نیز کار می‌کند و می‌توانید از آن استفاده کنید ولی تنها مسئله‌ای که باید مد نظر داشته باشید هزینه رومینگ است نسبتا بالا است.

ترکسل بزرگ ترین اپراتور کشور ترکیه و بهترین سیم کارت ترکیه  می باشد و می‌توانید آن را جهت خرید شماره ترکیه مد نظر داشته باشید. ترکسل از پوشش شبکه خوبی برخوردار می باشد. همچنان خدمات اینترنتی خوبی از جمله دسترسی به ۴G  و ۵G می باشد. قیمت سیم کارت ترکسل علاوه بر میزان اعتبار اولیه و حجم اینترنت به رند بودن شماره های آن بستگی دارد. بطور کلی رنج قیمت متفاوتی دارد. برای بررسی اعتبار سیم کارت ترکسل خود از کد *۱۲۳# و خرید بسته اینترنتی از کد ۲۲۲۲ استفاده کنید. برای خرید سیم کارت ترکیه می‌توانید از دکمه زیر استفاده کنید.

Turkcell Rehber Yedekleme Recovered
سیم کارت ترکیه در ایران کار میکند

ترک تلکام (Turk Telekom)

اپراتور ترک تلکام کوچکترین اپراتور کشور ترکیه می باشد. این اپراتور خدمات بینظیری همچون ارائه اینترنت ، پوشش شبکه و… ارائه می دهد. این اپراتور نیز اینترنت 4G  و 5G ارائه می دهد. قیمت سیم کارت ترک تلکام بستگی به میزان اعتبار و حجم اعتبار اولیه آن متفاوت است. هرچه میزان اعتبار و حجم اعتبار اولیه بیشتر باشد؛ طبیعتا قیمت سیم کارت نیز بیشتر است.

در مورد خرید سیم کارت ترکیه بهتر است که بدانید سیم کارت ترک تلکام نیز همانند ترکسل، امکان فعال کردن ارائه خدمات بین الملل را دارد؛ شما با خرید یکی از این دو سیم کارت درواقع اقدام به خرید سیم کارت بین المللی ترکیه نیز کرده اید. با این تفاوت که حالت ارائه خدمات بین الملل سیم کارت ترک تلکام را باید هنگام خرید فعال کنید. مجموعه سی آی پی پوینت بسته های رومینگ ترک تلکام جهت اقتصادی بودن استفاده از آن در کشور های دیگر، ارائه می دهد.

بهترین روش های خرید سیم کارت ترکیه

روش های متفاوتی جهت خرید سیم کارت ترکیه وجود دارد.

1-بعضی از افراد تصمیم به خرید سیم کارت ترکیه در فرودگاه های استانبول می گیرند. قیمت سیم کارت های ترک ارائه شده در فرودگاه استانبول بدلیل دریافت حق بیمه از نمایندگی های سیم کارت ها در ترکیه بسیار بیشتر می باشد. خرید از فرودگاه استانبول اصلا به صرفه نیست.

2-بعضی دیگر از افراد اقدام به خرید سیم کارت ترکیه در تهران می کنند و ترجیح می دهند که سیم کارت ترکی خود را از ایران بخرند. افراد در این حالت دو دسته هستند:

 ***دسته اول اقدام به خرید سیم کارت ترکیه در فرودگاه امام خمینی می کنند؛ که باید بگم متاسفانه خرید سیم کارت ترکیه در فرودگاه امام خمینی بسیار گرانتر از فرودگاه استانبول تمام می‌شود و بصرفه نیست.

***دسته دوم به صورت آنلاین اقدام به خرید سیم کارت ترکیه می کنند؛ که در این حالت باید به سایت آژانس های ارائه دهنده خدمات سیم کارت ترکیه در ایران مراجعه کنید. مجموعه  سی آی پی پوینت Cippoint اولین آژانس ارائه دهنده خدمات آنلاین سیم کارت ترک در ایران و تهران می باشد.

صرفه جویی در زمان ، هزینه رفت آمد برای تهیه سیم کارت ، عدم نیاز به دانستن زبان ترکی و امکان فعالسازی اتوماتیک سیم کارت و اینترنت ظرف مدت کوتاهی پس از ورود به خاک کشور ترکیه بخشی از  دلایلی است که مخاطبین ما از خدمات ثبت و دریافت سیم کارت توریستی ترکیه سی آی پی پوینت استفاده می‌کنند.

 مجموعه cippoint به طور رسمی در ایران به عنوان تنها ارائه دهنده این خدمات برای سیم کارت های ترکسل و ترک‌ تلکام فعالیت می کند و خرید سیمکارت ترکیه در ایران را برای شما ممکن کرده است. یکی از ویژگی ها و مزایای برتر خرید سیم کارت ترکیه از سی آی پی پوینت شارژ سریع ترکیه می باشد. شما عزیزان می توانید هر زمان در هر جایی که بودید خدمات خرید سیم کارت ترکیه خود را از طریق سی آی پی پوینت با پرداخت ریالی انجام دهید.

 خدمات خرید سیم کارت ترکیه از سی آی پی پوینت

مجموعه سی آی پی پوینت ارائه دهنده سیم کارت ترک تلکام و ترکسل می باشد و خرید سیم کار ترکیه را برای مسافران عزیز بسیار آسان کرده است. شما عزیزان می توانید وارد وبسایت شوید و بصورت آنلاین با استفاده از شماره پاسپورت و پرواز خود براحتی خرید کنید. همچنین سی آی پی پوینت خرید سیم کارت دائمی ترکیه را برای شما ممکن کرده است.

قبل از پرواز شما با سفارش آنلاین و خرید سیم کارت ترکیه در سایت ظرف کمتر از ۳ ساعت در زمان اداری برای شهر تهران و پست پیشتاز یا ارسال ویژه با اتوبوس برای شهرستان ها فورا اقدام به ارائه پوکه سیم کارت به شما میکنیم ، تا شما با استفاده از قراردادن سیم کارت در گوشی تلفن همراه خودتان پس از ورود به کشور ترکیه ظرف مدت کوتاهی از سرویس اینترنت و تمامی سرویس های سیم کارت خودتان به جهت مکالمه و اینترنت همراه لذت ببرید.
همچنین تمامی سیم کارت ها دارای بسته هدیه رایگان قابل توجهی ۲۰ تا ۲۵ گیگ اینترنت و تماس و اس ام اس می باشد. که اکثر اوقات برای طول سفر شما کفایت میکند؛ اما در صورتی که مدت زمان سفر شما طولانی تر باشد و نیاز به خدمات مازاد بر هدیه بسته داشته باشید، امکان شارژ لیری یا شارژ بسته خودتان بدون هیچ نگرانی از طریق همین سایت فراهم است و میتوانید به راحتی و تنها در چهار مرحله خیلی سریع سیم کارت مورد نظر را شارژ کنید.
توجه داشته باشید که می توانید خرید سیم کارت ترکیه خود را با پرداخت ریالی انجام دهید و نیازی به پرداخت دلار، یورو و لیر نمی باشد. بنابراین و با توجه به خدمات آنلاین و سریع، خرید سیم کارت ترکیه در فرودگاه امام خمینی یا خرید سیم کارت در فرودگاه استانبول کاری هوشمندانه به نظر نمی‌رسد. چرا که هم قیمت بالاتری خواهند داشت و هم ممکن است به دلیل وقت کم در فرودگاه با مشکل مواجه شوید.

mobile phone sim card chip with flag turkey white background 3d rendering 476612 18491

مزایای سیم کارت ترکیه

1- در اکثر شاپینگ مال ها یا اکثر نقاط توریستی دیگر در سفر از شما درخواست شماره موبایل ترک میشود و یا اگر نیاز به وله کردن خودرو خودتان در سفر دارید نیز از شما درخواست شماره ترک دارند و شما باید در طول سفر خود یک شماره ترک به همراه داشته باشید.
2- امکان تبدیل این سیم کارت اعتباری به دائمی می باشد. یعنی در صورت گرفتن اقامت دیگر نیاز به خرید سیم کارت دائمی ندارید و می توانید همین سیم کارت را به سیم کارت دائمی تبدیل کنید.

3- این سیم کارت های خریداری شده بعد از دریافت اقامت، شامل طول عمر 3 ماهه توریستی نمی باشد و به مدت زمان نامحدود فعال باقی خواهند ماند.

4-نکته بسیار مهم در  سیم کارت های صادره این می باشد که بعد از برگشت به ایران نیز این سیم کارت ها قابل استفاده بوده  و شما می توانید اقدام به ثبت نام های بین المللی در تمام سایت های مختلف جهان که با ایران و شماره 0098 مشکل داردند با شماره ترک خود نمایید.

 

مدارک لازم جهت خرید سیم کارت ترکیه در ایران

البته فراموش نکنید که:

  • مدارک گفته شده برای خرید سیم کارت توریستی ترکیه می باشد.
  • جهت خرید سیم کارت دائمی ترکیه، باید کارت کیملیک (کارت اقامت) در صورت اخذ شهروندی داشته باشید.
  • در صورتی که قصد اقامت بیش از 4 ماه در ترکیه دارید؛ باید گوشی خود را رجیستر کنید.
  • توریست‌ها تنها می‌توانند از انواع سیم کارت اعتباری در ترکیه استفاده کنند.
45 Counties Roaming Data SIM 4G LTE

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

telephone
تماس تلفنی:
whatsapp
واتس اپ:

سوالات متداول

خیر. البته بله تا قبل چنین بود؛ اما امروز ما این سیم کارت ها را به طور رسمی به ایران آورده ایم. تا به آسانی و در یک سفارش سریع ظرف چند ساعت آنرا قبل از سفر در جیب داشته باشید.

خیر. فعال سازی سیم کارت ترکیه در ایران ممکن نیست و این امر هنگام ورود به ترکیه بطور خودکار انجام می شود.

بدلیل آنکه مجموعه سی آی پی پوینت از اولین مراکز ارائه دهنده خدمات  سیم کارت ترکیه در تهران و ایران بصورت حضوری و آنلاین می باشد. می توانید از سراسر ایران از جمله ارومیه اقدام به خرید آنلاین سیم کارت ترکیه یا خرید سیم کارت توریستی کنید.

سیم کارت های توریستی بمدت 90 روز فعال می باشند و پس از آن غیر فعال می باشند. البته درصورت دریافت اقامت می توانید سیم کارت خود را تمدید کرده و دائمی کنید.

بله کار می کند. ولی بدلیل بالا بودن هزینه های رومینگ، توصیه به خرید سیم کارت ترکیه می شود.

بله کار می کند. ولی باید این مسئله را در رابطه با استفاده از سیم کارت ترکیه در ایران بدانید که این امر نیازمند رومینگ فعال است و هزینه بالایی برای شما خواهد داشت. جهت خرید سیمکارت ترکسل به صفحه خرید سیم کارت ترکیه مراجعه کنید.

بله، امکان خرید سیم کارت ترکیه در تهران به صورت حضوری و آنلاین وجود دارد و شما می‌توانید جهت خرید سیم کارت ترکیه با مشاوران سی آی پی پوینت در ارتباط باشید.

بله، امکان خرید آنلاین سیم کارت ترکسل وجود دارد و شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه سی آی پی پوینت اقدام به خرید سیم کارت نمایید.

باید این مسئله را بدانید که خرید سیم کارت های مجازی به دلیل آنکه سیم کارتی به نام شما صادر نمی‌شود، کار هوشمندانه ای نیست و پیشنهاد ما به شما استفاده از سیم کارت های فیزیکی است.

28 پاسخ

    1. سلام تشکر میکنم بابت خدمات خوبتون واقعا خرید سیم کارت ترکیه برام مشکل بود ولی شما این کارو آسون کردید تشکر.

  1. خرید شارژ و سیم کارت ترکیه به تومان انجام میشه؟ یعنی با کارت بانکی ایران میتونیم سیم کارت ترکیه بخریم و اون رو شارژ کنیم؟

    1. بله دقیقا مشتریان ما حتی از داخل ترکیه با کارت ریالی خود خرید و شارژ می کنند .
      از طریق لینک زیر میتوانید خرید خود را انجام دهید .
      سیمکارت ترک

        1. سپاس گذارم خدمات سیم کارت ترکسل و ترک تلکام واقعا خوبه و ما خوشحالیم که نمایندگی شو داریم

  2. آیا به غیر از سیمکارت ترکسل و ترک تلکام خدمات سیم کارت دیگری را هم انجام میدهید؟

  3. من هر ماه ترکیه میرم و خیلی بابت سیم کارت ترکیه مشکل داشتم . اینکه از ایران میتونم سیم کارت تهیه کنم و شارژش کنم اونم به ریالی خیلی خوشحالم . مرسی سی ای پی پویت

  4. سرعت اینترنش خیلی خوبه و اینکه تو میتونی با کارت خودت خرید نت رو انجام بدید با پول ایران خیلی مارو راحت کرده

  5. شرکت معتبر و خوبی هست چون ارسال سریع داره و اینترنت پر سرعت هست قیمت مناسبی هم داره

    1. محبت دارید ضمنا باشگاه مشتریان امتیازی داریم که به کسانی که عضو هستند پرداخت داره

  6. سلام شندیم اگه سیم کارت ترکسل تو ترکیه فعال کنی بیاری ایران بعد از اتمام شارژ دیتا نیز قطع میشه ایا این مورد واقعیت داره؟ لطفا پاسخ دهید..

    1. با سلام
      خیر سیم کارت خریداری شده خیلی راحت با فعالسازی رومینگ در ایران هم قابل استفاده هست
      مشترکینی که از سی ای پی پوینت سیم کارت ترکسل رو تهیه میکنن براشون به رایگان خدمات فعالسازی رومینگ و استفاده در ایران هم فعال میشه و میتونن تا زمان مدت اعتبار خط از شماره ترک خودشون خارج از ترکیه استفاده کنن . سیمکارت ترک

  7. اگه مدت اعتبار سیم کارت تمام بشه چی کار باید کرد!؟
    میشه بازم سیم کارت را استفاده کرد و چجوری؟

  8. اگر مدت اعتبار خط تموم بشه چی کار میشه کرد تا دوباره از همان خط استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *