صفر تا صد خرید ویزا کارت و مستر کارت

ویزا کارت یا مستر کارت کارت های معتبر بین المللی می باشد. با افتتاح حساب بانکی در ترکیه به راحتی می توانید صاحب دائمی و رسمی یکی از این کارت ها شوید. جهت استفاده از درگاه پرداخت ارزی برای پرداخت های آنلاین ارزی نیاز به این کارت های معتبر دارید. ویزا کارت و مستر کارت متصل به دو حساب کردیت کارت و دبیت کارت می باشند. که در ادامه درباره تفاوت ویزا کارت و مستر کارت و تفاوت کردیت کارت و دبیت کارت توضیحاتی ارائه شده است.
با ویزا کارت یا مستر کارت به راحتی می توانید هم در سفرها از بانک پول دریافت کنید هم به جای پول نقد از طریق دستگاه های پوز پرداخت کنید؛ خودرو اجاره کنید و از سایت های همچون آمازون، ترندیول، خرید و دریافت اشتراک سرویس های دیجیتالی مانند اسپاتیفای، نت فیلیکس نموده یا هزینه امتحانات بین‌المللی یا دانشگاه را پرداخت کنید. بطور کلی به منابع ارزی در خارج از کشور دسترسی پیدا می کنید.

خرید ویزاکارت و مسترکارت
خرید کالا و خدمات از وبسایت های خارجی

خرید کالا و خدمات از وبسایت های خارجی

رزرو هتل و خودرو بدون واسطه در کشورهای خارجی

رزرو هتل و خودرو بدون واسطه در کشورهای خارجی

دریافت و نقد کردن درآمد ارزی و دلاری

دریافت و نقد کردن درآمد ارزی و دلاری

اتصال به سایت های جهانی معاملات مانند بایننس و کوینکس

اتصال به سایت های جهانی معاملات مانند بایننس و کوینکس

چرا ایرانیان به مستر کارت و ویزا کارت نیاز دارند؟

به دلیل تحریم های ایران کمپانی های مستر کارت و ویزا کارت در ایران فعالیت ندارند و این مساَله نیاز ایرانیان به خدمات پرداخت و دریافت ارزی را به یک مشکل تبدیل کرده است . سی ای پی پوینت ارائه دهنده خدمات افتتاح حساب ارزی بانکی دائمی به نام شما و خدمات خرید ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی می باشد. بدون داشتن کارت اقامت ترکیه و حتی بصورت غیر حضوری براحتی می توانید ویزا کارت یا مستر کارت دریافت کنید.

ویزا کارت چیست؟

ویزا (VISA ) شرکتی چند ملیتی است که خدماتی مالی خود را از جمله ارائه تسهیلات برای معادلات و مبادلات مالی در جهان بصورت کارت های اعتباری وکارتهای نقدی و شبکه پرداخت ارائه می دهد. هدف اصلی وجود ویزا کارت ایجاد یک بستر مالی مطمئن برای استفاده از پول فیات بصورت دیجیتال در بانک ها و فروشگاه ها و…. می باشد.
ویزا کارت دو نوع ویزا کارت فیزیکی و ویزا کارت مجازی دارد؛ که هزینه ویزا کارت فیزیکی بیشتر از ویزا کارت مجازی یا ویزا کارت دیجیتالی می باشد. از انواع ویزاکارت فیزیکی میتواند به ویزا کارت کلاسیک، ویزا کارت گلد، ویزا کارت پلاتینیوم، ویزا کارت Signature و ویزا کارت Infinite اشاره کرد.

مستر کارت چیست؟

مستر کارت (Master Card)همانند ویزا یک شرکت چند ملیتی است که جهت ارائه خدمات مالی فعالیت می کند. مستر کارت یک کارت بین المللی می باشد؛ که امکان خرید از فروشگاه های بین المللی و انتقال پول را ایجاد کرده است.
مستر کارت همانند ویزا کارت نیز به دو صورت مجازی و فیزیکی ارائه می شود و برای خریدهای حضوری و آنلاین کاربرد دارد. هزینه مسترکارت مجازی یا مستر کارت دیجیتالی بالاتر از مستر کارت فیزیکی می باشد. از انواع مستر کارت فیزیکی میتواند به ویزا کارت استاندارد، مستر کارت گلد، ویزا کارت پلاتینیوم و مستر کارت ورلد الیت اشاره کرد.

انواع ویزا کارت و مستر کارت

ویزا کارت و مستر کارت به دو شکل مجازی و فیزیکی و دارای حساب بانکی یا پیش پرداخت ( پری پید) ارائه می شوند. با خرید ویزا کارت فیزیکی یا مستر کارت فیزیکی می توانید بصورت حضوری از فروشگاه ها خرید کنید یا از عابر بانک پول نقد دریافت کنید. با ویزا کارت یا مستر کارت مجازی نیز می توانید بطور آنلاین از فروشگاه های آنلاین خرید کنید.
بدلیل بین المللی بودن ویزا کارت یا مسترکارت ، با داشتن آنها به راحتی می توانید همچون شهروند بین المللی عمل کنید و بدون محدودیت جغرافیایی خرید کنید.

  • کردیت کارت (کارت اعتباری)

    کارت بانکی یا کارت اعتباری یا کردیت کارت (به انگلیسی: Credit card ) نوعی کارت پرداخت است که برای اشخاص حقیقی یا حقوقی صادر می‌شود. این کارت به دارنده آن این امکان را می‌دهد که بر پایه نوع قرارداد، از خدمات و کالاهایی برخوردار شده و سالانه بهای آن را بپردازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از تعرفه های صدور دبیت کارت کلیک کنید.
  • دبیت کارت (کارت نقدی)

    دبیت کارت یک کارت نقدی مشابه با کارت های پرداخت در ایران میباشد که به حساب بانکی بین المللی شما متصل است. با استفاده از دبیت کارت میتوانید از فروشگاه ها خرید داشته باشید و یا از دستگاه های ATM پول برداشت کنید. نکته این است که با استفاده از دبیت کارت تنها به اندازه موجودی پول خود در بانک میتوانید مصرف داشته باشید. برای دریافت اطاعات بیشتر و اطلاع از تعرفه های صدور دبیت کارت کلیک کنید
  • دبیت کارت پری پید (کارت پیش پرداخت)

    کارت های دبیت پری پید کارت پرداخت بین المللی میباشند که به حساب بانکی متصل نیستند. این کارت ها از نوع فیزیکی و مجازی هستند و انواع مختلفی دارند. با استفاده از این کارت ها میتوانید انواع پرداخت های بین المللی خود را انجام دهید. نکته مهم درباره این کارت ها این است که سقف ماهانه دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از تعرفه های دبیت کارت پری پید کلیک کنید.

تفاوت ویزا کارت و مسترکارت چیست؟‌

یکی از سوالات پر تکرار مردم اینست که تفاوت ویزا کارت با مستر کارت چیست؟

هیچ تفاوتی با هم ندارند و از نظر عملکرد بسیار شبیه هم می باشند. فقط شرکت های صادر کننده های آنها متفاوت می باشد. هر دو در بیشتر کشورهای دنیا پشتیبانی می شوند.
ویزا و مستر کارت همانند یک واسطه بین فروشنده و خریدار و زیر ساخت شبکه پرداخت عمل می کنند.
ویزا کارت کلاسیک، گلد و پلاتینیوم و مستر کارت استاندارد، گلد و پلاتینیوم پر استفاده ترین کارت ها هستند.

اطلاعات مسترکارت یا ویزا کارت

میتوان به راحتی با اطلاعات چاپ شده بر روی کارت انواع پرداخت های بین المللی را انجام داد. تصویری که در ادامه مشاهده میکنیم مربوطه به دبیت کارت بانک زراعت میباشد. در هنگام خرید و پرداخت با ویزا و مسترکارت در سایت، گزینه مسترکارت یا ویزا کارت را انتخاب کنید و اطلاعات را وارد کنید.

دبیت کارت زراعت

انواع دلایل برای ضرورت استفاده از ویزا کارت و مستر کارت معتبر

همانطور که مشاهده میکنید عمده خدمات فوق با هزینه های بسیار بالاتر از هزینه اصلی توسط واسطه ها و با هزار دردسر و ریسک های امنیتی برای ارایه پسوردها و ارایه سود زیاد به واسطه های پرداخت و دریافت ارزی در ایران انجام میشود. درحالیکه شما میتوانید به راحتی با داشتن حساب بانکی بین المللی رسمی و دائمی و دریافت ویزا کارت و مستر کارت معتبر به صورت دبیت یا کردیت بر روی آن خود را از این محدودیت ها رها ساخته و با اینترنت بانک آن از هر جای دنیا حتی ایران به راحتی مانند شهروندان سایر کشور ها زندگی کنید .

  • خرید آنلاین از سایت های Adiddas، Nike، Trendyol، Amazon و هر سایتی که درگاه پذیرش کارت اعتباری دارد
  • پرداخت هزینه های اجاره سرور ها و لایسنس های نرم افزاری به خارج از کشور و یا تمدید دامنه های اینترنتی جهانی
  • پرداخت هزینه های هتل در سراسر دنیا بدون واسطه و بسیار ارزان تر از واسطه های ایرانی
  • خرید انواع گیفت کارت های اپل استور، گوگل پلی و مایکروسافت و انواع بازی های رایانه ای
  • خرید بلیط هواپیما به طور مستقیم و بسیار ارزان تر از واسطه های ایرانی
  • اتصال به حساب پی پال برای کارت تایید و پشتیبان حساب
  • پرداخت هزینه های Google Ads
  • خرید انواع رمز ارز و اتصال به سایت های جهانی معاملات مانند بایننس و کوینکس و …
  • خرید و فروش انواع سهام در فارکس
  • نقد کردن و دریافت درآمد ارزی فریلنسری و خدمات فنی بین المللی
  • نقد کردن و دریافت درآمد یوتیوب
  • عدم نیاز به پرداخت کارمزد سالیانه
  • دریافت انواع حواله از سراسر دنیا از طریق Swift
  • اجاره خودرو ارزان و معتبر در سفر های خارجی
  • پرداخت هزینه های اسکایپ، نت فیلیکس، اسپاتی فای و …
  • پرداخت هزینه های دانشگاهی و ثبت نام در آزمون های بین المللی

محدودیت صدور این کارتها برای ایرانیان چیست و چگونه ویزا کارت و مسترکارت بگیریم؟

شهروندان ایران به دلایل 1.تحریم های قدیمی امریکا 2.تحریم های برجام و 3.عدم حضور در FATF به طور عمومی نمیتوانند به طور مستقیم این خدمات را داشته باشند. حتی اگر قوانین FATF را هم بپذیریم و تحریم های برجام هم حذف شود باز به دلیل تحریم های قدیمی امریکا این کمپانی ها در ایران فعالیت نخواهند داشت.

مراقب سود جویان باشیم !!

در این میان عده ای سودجو وعده افتتاح حساب دائمی بدون حضور فرد را بدون طی مراحل قانونی اینکار در بانک باز کننده حساب را میدهند و ایرانیان زیادی هم در این دام گرفتار شده اند. باید دقت کنیم به دلیل قوانین جهانی FATF حساب بانکی واقعی بدون حضور فرد تنها با وجود وکالت قانونی و در طی شرایط خاص و توسط وکیل قانونی باز میشود و تنها در این حالت حساب بانکی به مشکل برخورد نمیکند. سی‌آی‌پی‌پوینت این مشکل را حل کرده است.

دریافت مسترکارت و ویزاکارت بین المللی با سی‌آی‌پی‌پوینت

CIP POINT به طور تضمینی و رسمی این محدودیت را برای همیشه رفع می کند.

افتتاح حساب کاملا قانونی

افتتاح حساب کاملا قانونی

سی‌آی‌پی‌پوینت به صورت کاملا قانونی برای ایرانیان افتتاح حساب بانکی و بین المللی انجام میدهد.

افتتاح حساب حضوری و غیرحضوری

افتتاح حساب حضوری و غیرحضوری

سی‌آی‌پی‌پوینت برای شما عزیزان هم به صورت حضوری در استانبول و هم به صورت غیرحضوری و وکالتی بدون نیاز به سفر افتتاح حساب بانکی و بین‌المللی انجام میدهد.

افتتاح حساب در بانک های معتبر

افتتاح حساب در بانک های معتبر

همراه با سی‌آی‌پی‌پوینت میتوانید در بانک های معتبر زراعت، واکیف و ایش در کشور ترکیه صاحب حساب بانکی و بین المللی شوید.

بدون نیاز به اقامت

بدون نیاز به اقامت

برای افتتاح حساب بین‌المللی و بانکی همراه با سی‌آی‌پی‌پوینت تنها نیاز به پاسپورت معتبر ایرانی دارید. همچنین اگر پاسپورت ندارید میتوانید کارت های دبیت پری پید را تهیه کنید.

دریافت کارت بانکی

دریافت کارت بانکی

پس از افتتاح حساب در بانک بین‌المللی همراه با سی‌آی‌پی‌پوینت، کارت بانکی ویزا یا مستر متصل به حساب خودتان، به شما تحویل داده میشود.

افتتاح حساب لیری، یورویی و حتی دلاری

افتتاح حساب لیری، یورویی و حتی دلاری

ارزهای یورو و پوند به طور رایگان روی حساب شما تعریف میشوند. همچنین در صورت افتتاح حساب در بانک واکیف و ایش ارز دلار نیز روی حسابتان تعریف میشود.

انواع ویزاکارت و مسترکارت قابل تهیه در سی‌آی‌پی‌پوینت

شما عزیزان همراه با سی‌آی‌پی‌پوینت میتوانید به صورت کاملا قانونی و رسمی در بانک های معتبر کشور ترکیه (بانک زراعت، واکیف و ایش) افتتاح حساب کنید و صاحب کردیت کارت و دبیت کارت شوید. همچنین برای عزیزانی که تنها به ویزاکارت یا مسترکارت نیاز دارند نیز انواع کارت پری پید قابل ارائه میباشد.

برای بررسی و مقایسه ی انواع کارت های ویزا و مستر کلیک کنید.

روش های واریز پول به ویزاکارت و مسترکارت

در واریز به ویزاکارت و مسترکارت های متصل به حساب بانکی هیچ سقف انتقالی وجود ندارد و تنها در مبالغ بالا نیاز به رعایت برخی نکات بین المللی میباشد. تنها ویزا کارت و مسترکارت های پری پید شامل سقف ماهانه میباشند که این مشکل هم در سی‌آی‌پی‌پوینت تا حدودی قابل رفع میباشد.

واریز از طریق کلیه صرافی های ایرانی
01

واریز از طریق کلیه صرافی های ایرانی

واریز توسط کلیه دارندگان حساب بانکی در سراسر جهان با انواع ارزها
02

واریز توسط کلیه دارندگان حساب بانکی در سراسر جهان با انواع ارزها

واریز مستقیم توسط مراجعه به یکی از شعبه های افتتاح کننده حساب
03

واریز مستقیم توسط مراجعه به یکی از شعبه های افتتاح کننده حساب

واریز از طریق سی‌آی‌پی‌پوینت
04

واریز از طریق سی‌آی‌پی‌پوینت (تنها روش در واریز پول به دبیت کارت های پری‌پید)

نکات تکمیلی دریافت ویزا کارت و مستر کارت در سی‌آی‌پی‌پوینت

  • برخی از کارت ها مانند کردیت کارت بانک زراعت ذاتا با نام صادر میشوند؛ به این معنی که نام شخص صاحب حساب روی کارت چاپ میشود. اما در برخی دیگر از انواع کارت ها مانند دبیت کارت بانک زراعت، دبیت کارت و کردیت کارت بانک واکیف، کارت فوری تحویل داده میشود؛ به این معنا که نام صاحب حساب روی کارت درج نمیشود و متقاضی میتواند در صورت نیاز خدمات تهیه کارت با نام را تهیه کند و کارت با نام تحویل بگیرد.
  • در خدمات افتتاح حساب بانکی غیرحضوری، نیاز است تا فرد متقاضی به وکلای سی‌آی‌پی‌پوینت وکالت دهد و همچنین نیاز است که این وکالتنامه به تایید مراجع قانونی برسد. لذا هزینه خدمات غیرحضوری بیشتر میباشد و مدت زمان بیشتری (15 الی 45 روز کاری) نیاز دارد. این در حالی است که در افتتاح حساب به روش حضوری هزینه کمتر میباشد و در 2 الی 3 ساعت با حضور متقاضی در شعبه بانک انجام میشود. لذا پیشنهاد میشود چنانچه امکان سفر به استانبول را دارید از روش حضوری اقدام کنید.
  • برای خرید و تهیه برخی خدمات مانند اجاره خودرو و هتل در کشورهای خارجی تنها کردیت کارت مورد تایید وبسایت پذیرنده میباشد. لذا پیش از خرید خود حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا بر اساس نیاز خود خدمت مورد نظر را تهیه کنید.
  • همانطور که گفته شد کردیت کارت یک کارت اعتباری میباشد. در بانک های ترکیه برای ایرانیان این اعتبار از طریق میزان دپازیت اولیه تامین میشود و صاحب حساب تا 90% میزان سپرده اعتبار دریافت میکند. در حال حاضر در سال 2024 میزان سپرده مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک زراعت 100 هزار دلار میباشد و میتواند در گذر زمان کاهش یا افزایش یابد.
  • شرایط افتتاح حساب در بانک های مختلف متفاوت میباشد. برای مثال امکان افتتاح حساب بانکی به صورت غیرحضوری تنها در بانک زراعت میسر میباشد و در بانک های واکیف و ایش، متقاضی باید در شعبه بانک حضور یابد. همچنین افتتاح حساب در بانک ایش نیازمند کارت اقامت متقاضی در ترکیه میباشد و دریافت کردیت کارت در این بانک به سپرده اولیه نیاز ندارد؛ اما در بانک های زراعت و واکیف، افتتاح حساب تنها با پاسپورت معتبر میسر میباشد. همچنین افتتاح حساب دلاری برای ایرانیان تنها در بانک های واکیف و ایش امکان پذیر میباشد. این قوانین در طول زمان با توجه به سیاست گذاری های جدید ممکن است تغییر کنند، لذا حتما پیش از سفارش با مشاورین ما تماس بگیرید.
  • فرد متقاضی افتتاح حساب بانکی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. البته در شرایط خاص اگر سرپرست در بانک مربوطه صاحب حساب باشد امکان افتتاح حساب برای کودکان زیر 18 سال نیز امکان پذیر میباشد. برای راهنمایی بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.
  • تمامی مراحل به صورت کاملا قانونی و رسمی پس از عقد قرارداد با سی‌آی‌پی‌پوینت آغاز میشود.

ثبت درخواست مشاوره

فرم زیر را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی(ضروری)
✓ Valid number ✕ Invalid number

سوالات متداول

یک سری از سوالات متداول متقاضیان همراه با پاسخ تخصصی آن درج شده است.
همچنین چنانچه پاسخ سوال خود را نیافتید میتوانید با شماره 02123087 تماس حاصل نمایید.

آیا با پاسپورت ایرانی میتوان در ایش بانک افتتاح حساب انجام داد؟

افتتاح حساب در ایش بانک نیازمند داشتن اقامت معتبر ترکیه میباشد. اما با پاسپورت ایرانی میتوانید در بانک های زراعت و واکیف ترکیه افتتاح حساب بانکی انجام دهید.

آیا برای دریافت دبیت کارت نیاز به سپرده گذاری اولیه میباشد؟

خیر، سی‌آی‌پی‌پوینت بدون نیاز به سپرده گذاری دبیت کارت بانکی را برای متقاضی تهیه میکند.

چه مدارکی جهت افتتاح حساب بانکی در بانک زراعت مورد نیاز است؟

شماره ورگی، آدرس ترکیه و سیمکارت معتبر ترک نیاز میباشد. سی‌آی‌پی‌پوینت میتواند برخی ارائه دهندگان خدمات موارد یاد شده را به جهت تهیه موارد شما معرفی بنماید.

آیا امکان افتتاح حساب با سیمکارت انگلیس مقدور میباشد؟

خیر، در حال حاضر جهت افتتاح حساب در بانک های ترکیه تنها سیمکارت ترک مورد تایید بانک میباشد.

سیمکارت های توریستی ترکیه پس از 3 ماه ابطال میشوند، راه کار چیست؟

سی‌آی‌پی‌پوینت در راستای حل این مشکل، سیمکارت ها دائمی و آبونمانی را به مشتریان خود ارائه میدهد. این سیمکارت ها با پرداخت آبونمان نمیسوزند و به صورت دائمی قابل استفاده هستند.

آیا در بانک واکیف هم امکان افتتاح حساب به صورت غیرحضوری وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر امکان افتتاح حساب غیرحضوری تنها در بانک زراعت امکان پذیر است. اما ممکن است در آینده شرایط فراهم شود. لذا حتما پیش از خرید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای انتخاب بهتر نیاز به راهنمایی دارید؟

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

40 پاسخ

  1. با سلام من تقاضای دریافت مستر کارت و یا ویزا کارت را دارم که بتوانم از طریق ان کارهای بانکی انجام دهم چگونه میشود من در اسرع وقت با توجه به انکه من در ایران هستم اقدام بدریافت کارت کنم در صورت امکان مساعت شود. متشکرم

    1. مشاورین حقوقی سی آی پی پوینت این محدودیت را رفع کرده اند شما میتوانید سفارش دبیت کارت و کردیت کارت غیر حضوری بدهید .
      از طریق لینک زیر میتوانید خرید خود را انجام دهید .
      دبیت کارت بانکی

      1. به بخش بررسی مسترکارت و ویزا کارتها مراجعه کنید یا با مشاورین ما با شماره تهران یا ترکیه در تماس باشید .
        از طریق لینک زیر میتوانید خرید خود را انجام دهید .
        دبیت کارت
        کردیت کارت

    2. باسلام،من مستر کارت یا ویزا لازم دارم،البته فیزیکی،غیرحضوری ،هزینه تمام شدش،ونحوه واریز وجوه،وآیا این حساب بطور کلی در اختیار من قرار میگیره یعنی محرمانه هست یا دو طرفه،بعدش امکان مسدود شدن حساب از طرف بانک به دلایلی وجود دارد،ممنون از راهنمایی

  2. داخل توضیحات فرمودین هیچ جای دنیا بدون خود متقاضی کار انجام نمیدهند شما چطور انجام میین؟

    1. بله همین طوری معلومه که انجام نمیدهند ما با توجه به تیم حقوقی مجرب خود در ترکیه با وکالت نامه رسمی با تایید دولت ترکیه این کار رو انجام میدیم
      و با تضمین صدور کارت و حساب دریافت میتونید سفارش بدهید .
      از طریق لینک زیر میتوانید انجام دهید .
      افتتاح حساب

      1. سلام لطفا راهنمایی کنید من یه حساب بین المللی جهت خرید اینترنتی از سایت هایی مثل پلی استور و… و انتقال وجه از / به … ، افتتاح نمایم.

  3. درود برشما من پاسپورت ندارم ایا امکانش هست؟؟و اینکه سقف واریز و برداشت چقدر میباشد؟؟

    1. سلام از انجا که افتتاح حسابها قانونی و دایمی است شما امکان افتتاح حساب بانکی ندارید و میتوانید صرفا کارتهای پریپید با محدودیت ۱۲۵۰ لیر در ماه را تهیه فرمایید . از طریق لینک زیر میتوانید انجام دهید .

      ویزا کارت – مسترکارت آماده تحویل دبیت پری پید ProMax

    1. ممنون
      دپوزیت برای دبیت کارت های بر پایه افتتاح حسابهای دایمی
      به پشتوانه سطح همکاری سی آی پی پوینت با بانک صفر است . از طریق لینک زیر میتوانید انجام دهید .
      افتتاح حساب

  4. سلام وقت بخیر، من برای فروش در سایت etsy نیاز به حساب مستر کارت یا PayPal هستم، سایت etsy برای ایران تحریم هست، آیا راه مطمئن برای فروش در سایت وجود دارد؟

  5. سلام خسته نباشین ببخشید من چند ماهی هست ترکیه اومدم سرکار میخوام بدون من میتونم اینجا حساب باز کنم وبا کارت بانکی ترکیه ام پول انتقال بدم به کارت بانکی ام تو ایران

  6. سلام من پاسپورت دارم اما قاچاق آمدم ترکیه و کملیک یوانجی دارم می‌توانم حساب باز کنم اگر می‌توانم با کدام شرایط

  7. سلام خسته نباشین من می‌خواهم مثلا ۱۰۰ هزار دلار به ارز دیجیتال مثلا تدر به حساب بانکی در ایران انتقال بدم با کدوم حساب وکارت اکی میشه چون تو صرافی های ارز دیجیتال ایران بیشتر از ۱۰۰ میلیون نمی‌توان به حساب بانکی انتقال داد

    1. با هیچ حسابی به ایران وصل نمیشوید
      حسابهای ایران محلی و بی اعتبار است
      اما میتوانید مبلغ مانده موجودی حسابهای خود را با ریال تعویض نمایید

  8. سلام
    من امریکا هستم، برای انتقال پول میتونم برای مادرم کارت دریافت کنم و مبلغی که میخوامو به این کارت، کارت به کارت کنم؟

  9. سلام.
    آیا با کردیت کارت ویزایی که از شما تهیه کنیم میشه در کشورهای عربی مثل امارات، عمان و عربستان به راحتی خرید کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تا زمان دریافت جایزه در همین صفحه باقی بمانید

در انتظار دریافت جایزه
250,000تومان تخفیف
اولین خرید
MWHUTQ8J