اجاره خودرو در ترکیه

استانبول یکی از بزرگترین شرهای ترکیه می باشد؛ و تنها شهر در دنیا می باشد که بین قاره آسیا و اروپا قرار دارد. استانبول بدلیل تلفیق هنرمندانه ی جاذبه های تاریخی و تفریحی، از اصلی ترین مقاصد توریستی می باشد. اجاره خودرو در ترکیه بدلیل بالا بودن هزینه های بالا جهت ترنسفر با تاکسی ها، بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

ترکیه یک سرزمین اوراسیایی است که بین دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد. این کشور جاذبه های گردشگری بسیاری از جمله آثار تاریخی و باستانی به جای مانده از زمان امپراطور عثمانی ها و رومی ها، همچنان ساختمان هایی یادگار از قرون وسطی همچون کلیسا بسیار ارزشمند و دیدنی می باشند. خدمت اجاره خودرو توسط مجموعه سی آی پی پوینت جهت داشتن سفری لوکس و اقتصادی ارائه می دهد.

اجاره خودرو در ترکیه

اجاره خودرو در ترکیه بدلیل شلوغ بودن شهر، راه حلی بسیار مناسب است. کشور ترکیه بدلیل توریستی بودن، بسیار شلوغ بوده و به همین دلیل کرایه تاکسی بالایی دارد. به همین دلیل با اجاره خودرو در ترکیه می توانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.

**نکته و مورد بسیار مهم جهت اجاره خودرو در ترکیه، داشتن گواهینامه بین المللی می باشد.

برای اجاره خودرو، دو روش وجود دارد؛ که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

1- اجاره خودرو توسط شرکت های ایرانی

در این حالت می توانید برای سفر کوتاه خود در استانبول یا هر جای دیگر، بدون نیاز به کردیت کارت خودرو اجاره کنید.

مجموعه سی آی پی پوینت یکی  از مجموعه های ارائه دهنده اجاره خودرو می باشد. در این حالت در کنار ارائه خودرو، پکیج هایی چون پکیج بیمه ماشین شامل بیمه بدنه، بیمه سرقت و … می باشد. همچنان تجهیزات جانبی چون زنجیر چرخ، صندلی کودک، رهیاب و… ارائه می شود.

2 - اجاره خودرو از شرکت رسمی و بین المللی در ترکیه

در این حالت باید کردیت کارت جهت اجاره خودرو داشته باشید. برای دریافت کردیت کارت باید یک حساب بین المللی داشته باشید. با یک افتتاح حساب عادی نمی توانید کردیت کارت دریافت کنید. اگر حساب بین المللی ندارید؛ می توانید جهت دریافت مشاوره و اقدام به افتتاح حساب بانکی بی المللی با مجموعه تماس بگیرید.

در صورتی که حساب بانکی بین المللی دارید؛ ولی تفاوت بین کردیت کارت و مستر کارت را نمیدونید؛ با مراجعه به این مقاله ، تفاوت آنها را بخونید.

شرکت های بین المللی اجاره خودرو در ترکیه:

۱- شرکت Avis

شرکت بین المللی فوق یکی از بزگترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در ترکیه می باشد. جهت اجاره خودرو از این شرکت باید به ادرس اصلی سایت Avis.com  برای اجاره خودرو اقدام کنید. خودروهای این مجموعه شامل خوردهای اقتصادی و لوکس می باشد.

جهت اجاره خودرو از این شرکت ارائه کردیت کارت، پاسپورت و گواهینامه بین الملل الزامی می باشد.  هزینه اجاره خودرو از این شرکت روزانه بین 400 لیر تا 2000 لیر می باشد.

avis
2 - شرکت Hertz
hertz

شرکت هرتز دومین شرکت و یکی از قوی ترین شرکت های اجاره خودرو در ترکیه و اروپا می باشد. جهت اجاره خودرو از شرکت هرتز باید وارد خدمات سایت hertz.com.tr بشوید.

شرکت هرتز خودروهای لوکس و اقتصادی دارد؛ و در کنار این خودروها به شما بیمه نامه می دهد. جهت اجاره خودرو از شرکت هرتز داشتن کردیت کارت، پاسپورت و گواهینامه بین المللی الزامی است.

شرکت هرتز 7 شعبه در فرودگاه شهرهای آدانا، چورلو، دیار بکر، استانبول و ازمیر دارد. شما عزیزان جهت اجاره خودرو هم از طریق سایت و هم بصورت مستقیم از طریق دفاتر اعلام شده؛ می توانید اقدام کنید.

3 - شرکت Zeplin Car

شرکت زپلین ترکیه یکی دیگر از شرکت های رسمی در زمینه اجاره خودرو می باشد. این شرکت بصورت انحصاری در ترکیه فعالیت می کند و شعب های بسیاری در تمامی شهرهای ترکیه دارد. جهت اقدام به اجاره خودرو از این شرکت می توانید از طریق آدرس سایت zeplincar.com  اقدام کنید. برای اجاره خودرو از این شرکت نیز گواهینامه بین المللی، پاسپورت و کردیت کارت الزامی است.

zeplin
۴- شرکت turkeycar

شرکت ترکیه کار یک شرکت بین المللی است؛ که جهت اجاره خودرو با شرکت های مختلفی کار می کند. این شرکت یک سایت جامع جهت اجاره خودرو و استفاده از خودروهای تمامی شرکت های ترک و بین الملل دارد. شما عزیزان پس از آنکه وارد سایت  turkeycar.com شدید؛ با وارد کردن زمان حضور خود، شهر مد نظرتان و نوع خودروی مد نظرتان، می توانید خودروهای ارائه شده توسط شرکت های مختلف را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نکات مهم در اجاره خودرو

  • پس از تحویل خودرو اجاره ای، حتما در ابتدا از تمامی قسمت های بیرونی و درونی خودرو فیلم بگیرید.
  • اگر خودرو مشکل داشت یا بدنه آن خوردگی داشت؛ حتما قبل استفاده خودرو، به شرکت اعلام کنید.
  • بعضی از مکان های استانبول، عوارض شهری دارند؛ در صورت عبور از این مکان ها، باید هزینه عوارض را با شرکت تسویه کنید.
  • فقط شخصی که اجاره خودرو به نام آن صادر شده است؛ می تواند پشت رول قرار گیرد. گاهی اوقات اجاره خودرو به نام صاحب کردیت کارت صادر می شود.
  • در صورت استفاده خودرو توسط شخص دیگر، پلیس ماشین را نگه داشته و جریمه می کند.
  • نوشیدنی های الکلی هنگام رانندگی غیرمجاز می باشد.
  • هزینه بنزین خودرو با شماست؛ هنگام بنزین زدن، حواستان به میزان مصرف بنزین باشد؛ زیرا در صورت تحویل ماشین با بنزین اضافه، مبلغی به شما پرداخت نمی شود
  • خودروهای ترکیه همگی برچسب HGS دارند؛ هنگام دریافت ماشین به برچسب در آینه عقب خودرو و بر روی شیشه توجه کنید.
  • در نهایت برای افتتاح حساب بانکی بین المللی به همراه کردیت کارت، توسط مجموعه ما اقدام کنید.
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این صفحه می‌خوانید
سیم کارت ترکیه

اینترنت بدون فیلتر در ایران

کردیت کارت بانکی

حساب بانکی بین المللی و دائمی

دبیت کارت بانکی

بدون نیاز به اقامت و سپرده‌گذاری

ثبت شرکت در ترکیه

سرمایه‌گذاری و دریافت شهروندی

شارژ حساب بانکی

بیمه شده و تضمینی

سیمکارت انگلیس

با پیش شماره 0044

افتتاح حساب دلاری

بدون نیاز به اقامت