ترانسفر فرودگاهی استانبول

ترانسفر فرودگاهی استانبول

هنگام سفر به خارج از کشور، بدلیل آشنایی اندک یا متوسط با زبان آنها و عدم آشنایی با مسیر ها، یکی از دغدغه های ما رسیدن به هتل یا مقصد از فرودگاه می باشد. گاهی با داشتن نقشه راهنمای فرودگاه استانبول ممکن است دچار سردرگرمی شوید.   در این حالت با رزرو ترانفسر فرودگاهی قبل از سفر، یک سفری آسان و بدون استرس تجربه کنید.

مجموعه CIPPOINT حدود 5 سال سابقه در زمینه انجام و ارائه خدمات ترنسفر فرودگاهی استانبول دارد. جهت رزرو ترانسفر فرودگاهی و مشاوره با مجموعه ما تماس بگیرید.

ترانسفر فرودگاهی استانبول

ترانسفر فرودگاهی چیست؟ ترنسفر فرودگاهی استانبول به سرویس انتقال مسافر از فرودگاه به مقصد یا بالعکس، انتقال آن از هتل  یا منزل می گویند. اگر شما تور استانبول تهیه کرده اید؛ ولی این تور خدمات ترانسفر فرودگاهی استانبول را ندارد؛ براحتی می توانید این خدمت را توسط مجموعه ما رزرو کنید.

قیمت تاکسی فرودگاه استانبول جهت جابجایی بسیار بالاست.  در صورت خرید خدمات ترنسفر، سرویس ترنسفر فرودگاهی با قیمتی مناسب  توسط خودروهای متفاوت معمولی، ون یا VIP انجام می شود. نوع خودرو بستگی به میزان پرداخت جهت رزرو بستگی دارد. جهت صرفه جویی در زمان و تجربه ی سفری راحت و بدون استرس، براحتی می توانید این خدمت را بطور آنلاین رزرو کنید. خدمات سرویس ترنسفر فرودگاهی در مناطق اروپایی و آسیایی ارائه می شود. در هر جایی از استانبول که باشید؛ می توانید این خدمت را رزرو کنید. شرکت سی آی پی پوینت CIPPOINT یکی از آژانس های ارائه دهنده خدمات ترنسفر می باشد.

CIP فرودگاهی استانبول

رزرو آنلاین ترانسفر فرودگاهی CIPPOINT

جهت رزرو آنلاین، وارد سایت CIPPOINT  شده  و اقدام به ثبت رزرو این خدمت کنید.  جهت اقدام به ثبت رزرو باید فیلدهای اطلاعاتی همچون مبدا و مقصد سفر، تاریخ و زمان حرکت و زمان رسیدن به مقصد و محل پیاده شدن را پر کنید.

در ادامه در زمان و تاریخ و محل تعیین شده، یک خودرو بدنبال شده آمده؛ و هنگام خروج از سالن، اسم خود را بر روی یک تابلو مخصوص مشاهده می کنید. در قسمتی از فرودگاه که تور لیدرها منتظر مسافرین خود هستند؛ فردی در انتظار شما می باشد.

رزرو ترنسفر فرودگاهی استانبول هنگام رزرو هتل

در صورتی که بیشتر از یک شب در هتل اقامت دارید؛ می توانید از خدمات رزرو ترنسفر فرودگاهی استانبول استفاده کنید. در صورتی که قصد تهیه بلیط برگشت در طی سفر را دارید؛ باید 24 ساعت قبل از حرکت، زمان و تاریخ حرکت را به کارگزار خود اطلاع دهید. در صورت کنسلی نیز باید به کارگزار خود اطلاع دهید.

ترانسفر فرودگاهی استانبول

مزایای ترانسفر فرودگاهی استانبول

1- کاهش هزینه ها برای تعداد بالا: بدلیل بالا بودن هزینه ترنسفر با تاکسی، در صورتی که چند نفر مثلا 3 یا 4 نفر هستید و این خدمت را رزرو کنید؛ برای شما خیلی مناسب تر از جابجایی با تاکسی می باشد.

2- صرفه جویی در زمان: بدلیل اینکه خودرو ترنسفر مخصوص شماست، در طی مسیر توقف نداشته و این باعث صرفه جویی در زمان و وقت شما می باشد.

3- اختصاصی بودن ترنسفر: با توجه به مبلغ پرداختی، یک خودرو مناسب یا ساده تا لوکس جهت راحتی و آرامش شما برای ترنسفر در نظر گرفته می شود.

PETS CAN BE CARRIED ON BUSES
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این صفحه می‌خوانید
سیم کارت ترکیه

اینترنت بدون فیلتر در ایران

کردیت کارت بانکی

حساب بانکی بین المللی و دائمی

دبیت کارت بانکی

بدون نیاز به اقامت و سپرده‌گذاری

ثبت شرکت در ترکیه

سرمایه‌گذاری و دریافت شهروندی

شارژ حساب بانکی

بیمه شده و تضمینی

سیمکارت انگلیس

با پیش شماره 0044

افتتاح حساب دلاری

بدون نیاز به اقامت