وکیل رسمی در ترکیه

هر کشوری مانند کشور قوانین و مقرارتی دارد که عمومی نیستند و به موارد خاص مرتبط می باشد. زمانی که قانون عمومی نمی باشد به این معناست که افراد عادی جامعه بطور کامل به آنها آگاه نیستند. به همین دلیل جهت فعالیت در موارد خاص نیاز به یک وکیل رسمی دارید. در ترکیه جهت انجام فعالیت های قانونی به وکیل رسمی در ترکیه نیاز دارید.

جهت انجام کارهایی چون اقامت در ترکیه، شهروندی در ترکیه، افتتاح حساب بانکی بین المللی و ثبت شرکت در ترکیه و.. به وکیل رسمی در ترکیه نیاز دارید.گرفتن وکیل مهاجرتی به شما جهت سهولت در کارها کمک می کند. مجموعه سی آی پی پوینت ارائه دهنده خدمات وکیل مهاجرتی یا وکیل رسمی در ترکیه می باشد.

pic5453

وکیل مهاجرتی ترکیه یا وکیل رسمی در ترکیه کیست؟

به شخصی که قوانین عمومی و خصوصی را بطور کامل می داند؛ وکیل می گویند. وکیل موظف است امور مربوط به موکل خود را انجام دهد. وکیل باید موکل خود را طبق امور قرارداد تحت مشاوره مناسب قرار دهد.

مورد مهم جهت گرفتن وکیل مهاجرتی اینست که حتما فردی با مسئول باشد و مشاوره های مناسب دهد. زیرا بعضی وکلای مهاجرتی بدلیل عدم دانش کافی باعث ایجاد مشکل در امور شما می شود.

مجموعه سی آی پی پوینت یک کادر وکیل حرفه ای دارد که وکیل رسمی در ترکیه جهت انجام امور به شما عزیزان ارائه می دهد.

مواردی که باید وکیل مهاجرتی بگیریم؟

  1. مهاجرت به ترکیه
  2. اخذ اقامت در ترکیه
  3. اخذ شهروندی در ترکیه
  4. ثبت شرکت در ترکیه
  5. افتتاح حساب بین المللی در ترکیه
  6. خرید ملک در ترکیه
  7. سرمایه گذاری در ترکیه
  8. تحصیل در ترکیه
  9. ازدواج در ترکیه
  10. طرح و پیگیری دعاوی حقوقی

 

می توانید به اخذ اقامت یا شهروندی در ترکیه از طریق روش های ممکن اقدام کنید. اما این امور قوانین بخصوصی دارد که بودن وکیل مهاجرتی یا وکیل رسمی در ترکیه به شما در ساده سازی .و تسریع امور تاثیر بسزایی دارد.

اموری همچون افتتاح حساب شرکتی در ترکیه یا ثبت شرکت در ترکیه پیچیدگی های مخصوص به خود دارد؛ که یک خارجی یا ایرانی نمی تواند به تنهایی اقدام به این امور کند. تنظیم اساسنامه در ثبت شرکت طبق اصول بسیار مهم است و تنظیم اساسنامه با هر گونه مشکل، مشمول جریمه سنگین می شود. بطور کلی بدلیل عدم آگاهی به قوانین ممکن است به مشکل بخورید و شکست بخورید.

خرید ملک در ترکیه بنظر ممکن است ساده بیاید. اما جهت اخذ اقامت یا شهروندی ملک خریداری شده نباید دست دوم باشد. جهت خرید ملک باید ملک مورد نظر را از لحاظ نداشتن بدهی بانکی، اسکان، تاپو، متراژ اصلی، قیمت نهایی و مندرج، مالیات و … بررسی شود.

ازدواج در ترکیه نیز بصورت بین المللی ثبت می شود. جهت ثبت بین المللی بهتر است از یک وکیل کمک بگیرید.

وکیل رسمی در ترکیه

در هر کشوری که باشید؛ اگر زمانی با مسائل حقوقی یا کیفری در آن کشور به مشکل بربخورید؛ مشاور یا وکیل حقوقی می تواند به شما کمک کند.

در ترکیه نیز  ممکن است با مسائل حقوقی یا قانونی به مشکل بخورید؛ حل این مسائل بدون کمک گرفتن از  یک وکیل حقوقی در ترکیه سخت است. به همین دلیل توصیه ما گرفتن یک وکیل رسمی در ترکیه یا یک وکیل حقوقی جهت رسیدگی به امور می باشد.

پیشنهاد ما اینست که یک وکیل رسمی در ترکیه از ابتدای اقامت در ترکیه داشته باشید.

چگونگی تشخیص یک وکیل مهاجرتی خوب؟

جهت گرفتن وکیل مهاجرتی یا یک وکیل رسمی در ترکیه باید از طریق شرکت های مربوطه اقدام کنید. جهت تشخیص یک وکیل مهاجرتی خوب باید شرکت ارائه دهنده آن وکلا شرایط زیر را داشته باشد:

1-شرکت مجوز فعالیت در ترکیه داشته باشد. مجوز فعالیت باید در معرض دید قرار گرفته باشد.

2-سابقه شرکت که سابقه و تجربه کافی در امور حقوقی و قانونی داشته باشد.

شرکت سی آی پی پوینت (Cippoint) دو شعبه در ترکیه و تهران با مجوز فعالیت دارد. این مجموعه تمامی خدمات مربوط به اقامت، شهروندی، خرید ملک و ثبت شرکت در ترکیه و افتتاح حساب بانکی بین المللی را همراه با ارائه وکیل رسمی در ترکیه انجام می دهد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این صفحه می‌خوانید
سیم کارت ترکیه

اینترنت بدون فیلتر در ایران

کردیت کارت بانکی

حساب بانکی بین المللی و دائمی

دبیت کارت بانکی

بدون نیاز به اقامت و سپرده‌گذاری

ثبت شرکت در ترکیه

سرمایه‌گذاری و دریافت شهروندی

شارژ حساب بانکی

بیمه شده و تضمینی

سیمکارت انگلیس

با پیش شماره 0044

افتتاح حساب دلاری

بدون نیاز به اقامت