کسب درآمد دلاری از گوگل

گوگل Google یکی از قوی ترین موتورهای جستجو در جهان می باشد. کسب درآمد دلاری از گوگل یک راه پرطرفدار میان ایرانیان و مردم جهان می باشد. بطور کلی گوگل، رتبه یک موتورهای جستجو در جهان را به خود اختصاص داده است. گوگل هر سال پلتفرم های جدیدی جهت کسب درآمد دلاری اضافه می کند.

کارت اعتباری کشور ایران بدلیل تحریم های جهانی، فقط در ایران قابل استفاده می باشد؛ ایرانیان عزیز جهت کسب درآمد از گوگل باید یک حساب بین المللی داشته باشند. در صورت نداشتن می توانید اقدام به افتتاح حساب بین المللی کرده و در ادامه ویزا کارت یا مستر کارت دریافت کنید.

در ادامه روش های ممکن جهت کسب درآمد دلاری از گوگل معرفی شده است.

راه های کسب درآمد دلاری از گوگل

1- کسب درآمد از گوگل ادسنس

گوگل ادسنس (Google AdSense) یکی از پلتفرم های معروف و شناخته شده جهت کسب درآمد دلاری از گوگل می باشد. با گوگل ادسنس می توانید تبلیغات سایت دیگران را در سایت خود تبلیغ کنید و درآمد کسب کنید. برای این حالت بهتر است که یک سایت پر بازدید داشته باشد.نکته و پارامتر مهم جهت تبلیغ اینست که باید محتوا ها یا بنرهای تبلیغی به محتوای سایت شما مربوط باشد. 

گوگل بخشی از درآمد خود را به سایت هایی که محتوا تولید می کنند؛ اختصاص داده است. به بیان دیگر شما می توانید از طریق تولید محتوای انگلیسی در سایت خود تبلیغات انجام دهید و درآمد کسب کنید. باید مقالات با کیفیت و با نظم خاصی تولید کنید و در همان راستا اصول واکنش گرا بودن سایت را رعایت کنید.

مورد مهم جهت گوگل ادسنس اینست؛ که اگر سایت شما وردپرسی باشد؛ نمی توانید از Google AdSense  جهت تبلیغات در سایت خود استفاده کنید و باید از سرویس Word Ads استفاده کنید.

چگونگی کسب درآمد از گوگل ادسنس:

کسب درآمد در این روش اینگونه است؛ که تبلیغ کنندگان، مبلغی جهت تبلیغ به گوگل داده و گوگل بخشی از این مبلغ را به نمایش دهندگان تبلیغات می دهد. به نوعی گوگل تبلیغات را به سایت های مرتبط واگذار کرده و در ازای بازدید و کلیک به نمایش دهندگان مبلغی می دهد.

ابتدا در سرویس گوگل ادسنس ثبت نام می کنید؛ پس از بررسی سایت شما توسط کارشناسان گوگل، در صورت واجد شرایط جهت تبلیغات، سایت شما تایید شده و بدلیل تبلیغات، ماهیانه مبلغی به حسابتان واریز می شود.

جهت ثبت نام در گوگل ادسنس باید یک حساب بانکی بین المللی و یک آدرس معتبر داشته باشید.بدلیل تحریم ها نمی توانید از اطلاعات ایرانی خود استفاده کنید. مجموعه سی آی پی پوینت علاوه بر ارائه خدمات افتتاح حساب بین المللی، به شما یک آدرس معتبر جهت ثبت نام ارائه می دهد.  

2- کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم اجتماعی و جذاب است که  علاوه بر سرگرمی، منبعی مناسب جهت کسب درآمد می باشد. یوتیوب یک منبع درآمد میان ایرانیان و مردم دنیا می باشد. در این حالت باید علاوه بر داشتن حساب بانکی بین المللی، مدارک هویتی  هر کشوری جز ایران همچون کارت کیملیک ( کارت اقامت) داشته باشید.

کسب درآمد دلاری از یوتیوب :

 ویدئو گرفتن و بارگذاری محتوای تصویری یکی از کارهای مرسوم می باشد. در ابتدا از هر چیزی و مکانی که برای شما جذاب است یا حتی آموزش؛ یک ویدئو با کیفیت آماده کرده و بارگذاری می کنید. پس از اینکه کانال یوتیوب شما به تعداد مشخص جهت کسب درآمد رسید(۱۰۰۰ کاربر، ۴۰۰۰ ساعت بازدید در ۱۲ ماه گذشته )؛ شرکت گوگل با توجه به بازدیدهای شما، ماهیانه درآمد دلاری می دهد.

3 - گوگل بلاگر Google Blogger

شغل بلاگری یکی از شغل های پرطرفدار در زمان حال می باشد. در این حالت با افزایش فعالیت در ولاگ یا وبلاگ خود، تولید محتوای متنی و تصویری با نظم و برنامه، نرخ بازدید خود را بالا برده و از این طریق درآمد کسب کنید. سرویس گوگل بلاگر Google Blogger همچون یوتیوب فیلتر می باشد.

کسب درآمد دلاری از گوگل بلاگر :

ابتدا یک وبلاگ یا سایت در فضای گوگل طراحی می کنید و از فضای گوگل بلاگر Google Blogger بطور رایگان استفاده می کنید. موضوع ولاگ یا سایت شما هر چیزی می تواند باشد. مورد مهم اینست که با برنامه ریزی و انجام تکنیک های سئو و مهارت در نویسندگی، بازدید خود را افزایش دهید. با افزایش نرخ بازدید، گوگل در تبلیغات انجام شده بر روی سایت شریک شده و در ادامه بدلیل کلیک ها و بازدیدها از گوگل درآمد دریافت کنید.

4 - گوگل ادموب Google AdMob

راه دیگری جدا از نمایش تبلیغات در سایت جهت کسب درآمد از گوگل وجود دارد. در صورتی که برنامه نویس موبایل یا توسعه دهنده اپلیکیشن هستید؛ می توانید یک اپ عالی طراحی کنید. در ادامه که کاربران اپلیکیشن شما زیاد شد؛ می توانید برنامه خود را به سیستم پیشرفته گوگل ادموب Google AdMobاتصال کنید. در این حالت سرویس گوگل ادموب تبلیغات خلاقانه و متنوع در این اپلیکشن ارائه داده و در ادامه به تعداد کلیک ها به صاحب اپ درآمد پرداخت می کند.

سیستم درآمدزایی ادموب Admob

اگر شما برنامه نویس موبایل هستید و اپلیکیشن و یا بازی تولید میکنید یکی از منابع درآمدزایی شما از اپلیکیشن خود استفاده از سیستم درآمد زایی ادموب می باشد.

زمانی که میزان کاربران اپلیکیشن شما بالا باشید میتوانید اپلیکیشن خود را به سیستم ادموب متصل کنید تا تبلیغات گوگل در آن به نمایش درآید. هرچقدر میزان بازدید کننده شما زیاد باشد، تبلیغات بیشتری نیز به نمایش درمی آید و در نهایت درآمد بیشتری نیز به حساب شما واریز میشود.

از این رو اپلیکیشن های رایگانی که خدمات خوبی ارائه میدهند؛ میتوانند سریع در این سیستم درآمد زایی گوگل رشد کنند.

۵ - فروش اپلیکیشن‌ها در گوگل‌پلی Google Play

در این حالت شما برنامه نویسان عزیز، یک اپلیکیشن عالی طراحی کرده و در مارکت ها انتشار می دهید. در ادامه اپلیکیشن منتشر شده شما در گوگل پلی، با گذراندن مراحلی، واجد شرایط کسب درآمد از گوگل پلی می شود.

موضوع اپلیکیشن می تواند بازی یا سرگرمی، آشپزی، کتاب خوانی و.. باشد. مهم اینست که الگوریتم آن بسیار پیشرفته و جذاب باشد.

خلاصه

پس از سال ها تلاش، گوگل یکی از برترین مرورگرها بوده و بین کابران اعتماد بالایی دارد. شما عزیزان از هر کدام از روش های فوق جهت کسب درآمد می توانید استفاده کنید. نکته مهم اینست که ایرانیان عزیز باید جهت کسب درآمد دلاری از گوگل، حتما اقدام به افتتاح حساب بانکی بین المللی کنند و در ادامه کردیت کارت به اسم خود دریافت کنند.

شارژ سیم کارت در سریع ترین زمان ممکن!

دریافت شهروندی با ثبت شرکت در ترکیه!

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این صفحه می‌خوانید
سیم کارت ترکیه

اینترنت بدون فیلتر در ایران

کردیت کارت بانکی

حساب بانکی بین المللی و دائمی

دبیت کارت بانکی

بدون نیاز به اقامت و سپرده‌گذاری

ثبت شرکت در ترکیه

سرمایه‌گذاری و دریافت شهروندی

شارژ حساب بانکی

بیمه شده و تضمینی

سیمکارت انگلیس

با پیش شماره 0044

افتتاح حساب دلاری

بدون نیاز به اقامت